וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר: עזיבה אפשרית של קורנפיין תסייע לגאידמק?

16.4.2013 / 21:03

נציגי הבוס מבינים שהיו"ר מעדיף לא להמשיך ואם יגיעו להסכם עם האוהדים יקבלו את בקשתו. סדאייב וקאדייב ינחתו הלילה

בית"ר ירושלים משותקת. בשלב זה, כל עוד עמותת האוהדים לא מוותרת על הסעיף המקנה לה להביא רוכש עד ה-31 בינואר, הבעלים ארקדי גאידמק אינו מתכוון להעביר כסף למועדון שנמצא במצוקה כלכלית קשה וללא תזרים מזומנים. עוד בשלב זה, השחקנים לא צפויים לקבל את משכורות חודש מרץ, וכמו כן, ספקים שונים יצטרכו להמתין עד אשר יוזרם כסף לחשבון המועדון.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
יעזוב את בית"ר? איציק קורנפיין/מערכת וואלה, צילום מסך

עמותת האוהדים ממשיכה להתבצר בעמדתה וראשיה אף הבהירו לראש העיר ניר ברקת את עמדתם. עמותת האוהדים אינה מוכנה לוותר על הסעיף גם אם גאידמק ישקיע שני מיליון דולר במועדון, ומתעקשת כי האופציה היחידה היא בעלים חדש או הליכה להליך משפטי. בימים האחרונים הופתעו בעמותה לקבל הצעה ממקורבי גאידמק למתווה לפיו הבוס יזרים כסף למועדון יחד עם גיוס תרומות של ניר ברקת, כאשר היו"ר איציק קורנפיין לא ימשיך בעונה הבאה, מה שכביכול אמור לתת שקט בגזרת האוהדים.

כפי שפורסם בוואלה! ספורט קורנפיין הציע לבעלים ולראש העיר כי יעזוב את המועדון על מנת לתת שקט לבעלים. גאידמק וברקת מבינים כי הרבה מעבר לכך, קורנפיין כבר תשוש מבית"ר ורוצה לפתוח דף חדש בחייו ולעזוב את המועדון בתום העונה, ולכן הרגישו שניתן להציע את המתווה הזה. בעמותת האוהדים דחו את העניין על הסף ואמרו כי קורנפיין הוא כלל לא העניין המרכזי והמטרה של ההתעקשות על הסעיף היא אך ורק החלפת בעלים ויציבות לשנים עבור המועדון, גם אם זה אומר שהקבוצה תלך להליך משפטי של הקפאת הליכים או פירוק.

הבעלים של בית"ר ירושלים ארקדי גאידמק באיצטדיון של טרק גרוזני. האתר הרשמי של בית"ר ירושלים, אסף שקד
הצעה מעניינת. גאידמק/אסף שקד, האתר הרשמי של בית"ר ירושלים

בעמותת האוהדים חזרו והבהירו כי "ברור לנו שצפוי מסע הפחדות בקרוב שללא הכסף של גאידמק הקבוצה תרד לליגה ג' אבל אנחנו כבר לא קונים את זה. כולם יודעים את העמדה שלנו, גם ראש העיר יודע שלא ניתן להמשיך במצב הנוכחי של חוסר האמון בבעלים והעובדה שהקהל נטש והתנתק מהקבוצה והפתרון היחידי הוא בעלים חדשים, משמע אלי טביב. כולם צריכים להתגייס כדי לעזור לסגור את ההתחייבות שנוצרו. טביב מאוד רוצה לקחת את בית"ר".

מחר תחזור הקבוצה להתאמן לקראת המשחק נגד הפועל חיפה בשבת. זאור סדאייב וג'יבראיל קאדייב צפויים לנחות הלילה לאחר חופשה של 48 שעות בצ'צ'ניה. במועדון התייחסו לפרסום בעניינם ובהודעה שהוציאו נאמר: "השחקנים המריאו אתמול לחופשה בת 48 שעות במולדתם עקב חופשה בת יומיים מאימוני הקבוצה אותה נתן המאמן לשחקנים. השניים קיבלו אישור מהמועדון להמריא לחופשה וישובו כבר הלילה לישראל ויתאמנו עם הקבוצה מחר בבוקר. כפי שבשנים קודמות השחקנים הזרים הורשו לטוס בחופשות מאימונים למולדתם כך גם הפעם ניתן אישור. צר לנו כי גורמים מסוימים מנסים לצייר את חופשתם של השניים כבריחה מישראל, הדבר רחוק מהמציאות".

על אף הודעת המועדון, ישנו כעס על הדרך בה השניים עשו את הדברים כאשר ליו"ר איציק קורנפיין הדבר נודע רק מספר שעות לפני שהשניים טסו לצ'צ'ניה. את כל ההליך סגרה טרק גרוזני מול נציגיו של גאידמק אך העובדה שהיו"ר, המאמן אלי כהן והמנהל מנחם נידם לא היו בסוד העניינים גרמו לכעס גדול על השניים, במיוחד שהתחושה הייתה כי ידעו כי בדרך זאת אולי לא היו מאשרים להם והיו מבקשים מהם לסיים את העונה קודם.

סדאייב וקאדייב טסו לצ'צ'ניה ללא ידיעת אלי כהן

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully