וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: סדאייב וקאדייב טסו ללא ידיעת אלי כהן

15.4.2013 / 9:29

בקבוצה טוענים כי השניים שהמריאו לצ'צ'ניה ישובו ארצה בעוד 48 שעות, אולם המאמן והמנכ"ל מנחם נידם לא עודכנו בנעשה

one

צמד השחקנים הזרים של בית"ר ירושלים, זאור סדאייב וג'יבראיל קאדייב, עזבו הבוקר (שני) את הארץ לחופשה בצ'צ'ניה וישובו לישראל בעוד 48 שעות. בקבוצה טוענים כי לשניים יש כרטיס טיסה בחזרה, אולם המאמן אלי כהן והמנכ"ל מנחם נידם לא עודכנו בטיסה. יש לציין כי במהלך היומיים הקרובים לא מתכוננים לקבוצה אימונים.

בשבועות האחרונים, בין היתר במהלך פגרת הנבחרת, לחץ כהן לשחרר את שני השחקנים לחופשה, לאחר שראה שהם עצבניים. גם היו"ר איציק קורנפיין ביקש זאת, אך הבעלים ארקדי גאידמק סירב מחשש שהשניים לא יחזרו לארץ, מה שיעמיד את הקבוצה במצב מביך. השניים כבר ביקשו בעבר פעמיים לצאת לחופשה ונענו בשלילה.

זאור סדאייב, ג'יבראיל קדאייב, בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
חופשה או פרידה? קאדייב וסדאייב/ברני ארדוב

סדאייב וקאדייב הגיעו ארצה והוצגו בבית"ר ב-30 בינואר, לפני כחודשיים וחצי, למורת רוחם של רבים מאוהדי הקבוצה. סדאייב, הבכיר מבין השניים, שותף עד כה בשישה משחקים. הוא פתח בשלושה מביניהם, אך לאחרונה איבד את מקומו בהרכב. הוא כבש שער בודד, בטדי מול מכבי נתניה, מה שגרם לנטישתו של חלק מהקהל הבית"רי.

קאדייב לעומת זאת, היה הראשון מבין השניים שזכה ללבוש את חולצת בית"ר, אך הוא שיחק כמחליף רק פעם אחת, 11 דקות. המקרה הזכור ביותר לגביו היה עימות עם אוהד מכבי תל אביב ברגעי הסיום של משחק הגביע אותו ניצחה בית"ר בבלומפילד. בעקבות העימות הורחק הבלם.

sheen-shitof

וזה כחול לבן

המכשיר שמשנה את כל מה שידעתן על רענון ומיצוק עור הפנים

בשיתוף פרמייר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully