וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדרס אינייסטה: "לא חושב שבאיירן פייבוריטית מולנו"

הקשר לא חושב על קלאסיקו נגד ריאל בגמר. צ'אבי: "קסיאס לא יבוא לברצלונה. הוא סמל מדרידאי. כואב לי לראותו על הספסל"

ברצלונה מתכוננת לחצי גמר ליגת האלופות נגד באיירן מינכן, שייערך ביום שלישי הקרוב (23 באפריל), וכוכב הבלאוגראנה אנדרס אינייסטה אופטימי. "אני לא חושב שבאיירן פייבוריטית מולנו", אמר הקשר. "באיירן זה מועדון גדול ומצליח בשנים האחרונות, יש להם הרבה כישרון בקבוצה, הם אלופי גרמניה ויהיו משחקים מרגשים נגדם".

"אנחנו נשמח להיות במצב כזה כל שנה", הוסיף אינייסטה, שקבוצתו מוליכה בבטחה את הליגה הספרדית בדרך לתואר אליפות נוסף. "תואר האליפות בספרד הוא הכי חשוב בשבילי, זה משקף עקביות, התמדה, והוא מיוחד. אנשים מעריכים את הליגה שלנו".

"לשאלה האם הוא וחבריו מצפים לריאל מדריד בגמר האלופות השיב אינייסטה: "אני מקווה שקודם נגיע לגמר. חצי הגמר השני? נראה מה יקרה בו".

איקר קסיאס שוער נבחרת ספרד (ימין) עם צ'אבי. AP
ימשיכו להיות יריבים במגרש וחברים מחוצה לו. קסיאס וצ'אבי/AP

בינתיים צ'אבי התייחס לשמועות על מעבר אפשרי של איקר קסיאס לברצלונה. "איקר לא יעבור לברצלונה. הוא סמל מדרידאי. הייתי שמח אם היה איתנו אבל זה לא יקרה, הוא לא מסתכל החוצה", אמר קשר בארסה בראיון ל"מאקרה", "אני מרגיש רע כשאני רואה את איקר על הספסל. זה לא פייר, זה לא מגיע לו".

על עזיבתו הצפויה של ויקטור ואלדס בסוף העונה אמר צ'אבי: "אני עצוב כשהוא יעזוב כי ויקטור הוא חבר ובן אדם יוצא דופן. הוא תרם לנו המון למרות שהתקשורת ביקרה אותו הרבה במהלך השנים".

"קלאסיקו בגמר ליגת האלופות יהיה ספקטקולרי", התייחס צ'אבי למשחקי ליגת האלופות בשבוע הבא. "אני לא מבין למה יש הרבה אנשים שלא רוצים משחק של ברצלונה נגד ריאל בגמר. בעשור האחרון היינו מעל ריאל מדריד. ההגמוניה שלנו מרשימה". כשנשאל מי לדעתו פייבוריטית במפגש בין ריאל לדורטמונד סימן צ'אבי את ריאל כמועמדת לעלות לגמר.

אריק אבידל, שחזר למגרשים לאחר שהחלים מסרטן הכבד, רוצה להמשיך בברצלונה אך לטענתו המועדון טרם יצר קשר עם סוכנו בנושא. "אם הבריאות שלי תאפשר אני ארצה להישאר בברצלונה, אבל החוזה שלי מסתיים ביוני", אמר הצרפתי, "אולי הם לא יתקשרו אליי".

אריק אבידל שחקן ברצלונה. רויטרס
מחכה לטלפון. אבידל/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully