וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבוחצירא: "קרית שמונה הרוויחה מאמן לעשר שנים"

תהל אלון

18.4.2013 / 8:49

חלוץ קרית שמונה חגג עם חבריו העפלה לגמר: "נשמח להקדיש לברק בכר את הגביע". יעקב שחר בירך: "חסר לכם שלא תזכו"

one

עירוני קרית שמונה העפילה אמש (רביעי) לראשונה בהיסטוריה של המועדון לגמר גביע המדינה והתחושות בקרב השחקנים ואנשי הצוות הזכירו במעט את עונת האליפות אשתקד. בסיום משחק הניצחון 1:2 על מכבי חיפה בהארכה, חגגו השחקנים המותשים בחדר ההלבשה, רקדו והתיזו מים זה על זה. למרבה הפתעתם, בשלב מסוים נכנס לחדר דווקא נשיא הקבוצה המפסידה, יעקב שחר, החמיא על צורת משחקם, בירך אותם ואמר: "חסר לכם שלא תיקחו את הגביע". גם הבעלים איזי שרצקי בירך את השחקנים על ההישג ואמר: "אסור לשכוח שהגמר עוד לפנינו".

משחק הגמר מול הפועל רמת גן צפוי להתקיים ב-8 במאי (יום ד') באצטדיון רמת גן, כאשר בכירים במועדון כבר טענו בשיחות סגורות כי יתמכו בהעתקת המשחק לאצטדיון קטן יותר כמו המושבה. עם סיום המשחק עברו ראשי המועדון ואנשי הצוות המקצועי למחשבות כיצד שומרים את שחקני הקבוצה עם הרגליים על הקרקע עד הגמר. בקריה יודעים שכעת הם הפייבוריטים לזכייה, אך הפסד בגמר ימנע מהקבוצה להשתתף במוקדמות מפעל אירופי אם לא תסיים במקום השלישי.

שחקני קרית שמונה חוגגים. ברני ארדוב
ועכשיו, לנחות/ברני ארדוב

בקבוצה התרגשו לראות כ-3,000 אוהדים שהגיעו מקרית שמונה ללוות את הקבוצה. בסיום המתינו עשרות אוהדים מחוץ לחדר ההלבשה, קראו בשמות השחקנים וחגגו איתם כאשר בריאן חרסיסיץ' ודויד סולארי הצטרפו לאוהדים בריקודים. גם אוהדי מכבי חיפה שהסתודדו בחוץ החמיאו לשחקני האלופה היוצאת על משחקם.

"התחושות מדהימות, הראינו המון אופי, חזרנו מפיגור נגד קבוצה כמו מכבי חיפה עם קהל ענק שבא לעודד אותה ואני רוצה לתת מילה חמה לקהל שלנו, לאוהדים שהגיעו ונתנו לנו את ההרגשה הטובה", סיכם המגן אלעד גבאי. "הניצחון הזה מוקדש רק להם ולכל תושבי העיר וכמובן לאיזי שרצקי. עשינו חצי עבודה ואסור לשכוח שיש לנו עדיין את הגמר. הפועל רמת גן קבוצה חזקה מאוד ובעזרת השם ניקח את התואר השנה".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
אוהדי קרית שמונה. אדריאן הרבשטיין
אצטדיוןם המושבה יותר יתאים להם. אוהדי קרית שמונה/אדריאן הרבשטיין

גבאי התייחס למשחק ואמר: "ב-20 הדקות הראשונות חיפה הראו עליונות. לא נכנסנו טוב למשחק וזה דבר שלא רצינו. אחרי השער שספגנו משהו בנו התעורר ואני שמח שידענו לחזור ושמח על התוצאה בסוף. רמת גן היא קבוצה קשה וכולם מכירים אותם. אמנם בליגה הם בתחתית, אבל הם משחקים כדורגל יפה והתקפי. הם הגיעו עד לגמר ולא סתם. בגמר הגביע הכול יכול להיות ואנחנו ניערך בהתאם. ברק בכר פשוט ענק, ווינר אמיתי וכל הכבוד לו. פעם ראשונה עבור כולנו להיות בגמר. אנחנו מגיעים עם הרבה יותר ניסיון, הגביע עדיין לא אצלנו".

החלוץ שמעון אבוחצירא הוסיף: "תחושה טובה וכיפית. חיכינו לזה וזו פעם ראשונה של כולנו. אני מאוד שמח בשביל הקהל ומקווה שבעזרת השם נדע להביא את הגביע לקריה. אני חושב שמגיע לנו, אבל עומדת מולנו קבוצה עיקשת וטובה. האופי שלנו הביא לכך שלא נשברנו אחרי הגול של חיפה. הם תקפו והיו יותר טובים מאיתנו, אבל הוכחנו שאנחנו קבוצה שלא נשברת ואמרנו לעצמנו גם בחצי שאם נבקיע את הראשון גם השני ייכנס. אנשים נוטים לשכוח וזה טבע האדם, אבל אסור לנו להתרכז במה שמסביב. אני מקווה שיידעו להעריך אותנו מתישהו נעשה הכול כדי לשמח את כולם, לשמח את עצמנו ולצעוד קדימה. לבכר מגיע תואר ראשון בשנה ראשונה השלו כמאמן ואנחנו השחקנים נשמח להקדיש לו את התואר הזה. הוא עושה פה עבודת קודש ואני יכול להגיד שקריית שמונה הרוויחה מאמן לעשר השנים הבאות".

הקשר אדריאן רוצ'ט סיכם: "שמחה גדולה, עשינו עוד צעד גדול לעבר המטרה, אבל לא נשכח שיש לנו משחק חשוב בשבת ולכן לא שמחים יתר על המידה. מעבר לכך, אנחנו מרוצים שעלינו לגמר אפילו במשחק לא טוב שלנו. בגביע הניצחון הוא מה שחשוב".

מאמן עירוני קרית שמונה ברק בכר. ברני ארדוב
"מגיע לו תואר בעונה הראשונה שלו כמאמן". בכר/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully