וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רומא בגמר הגביע האיטלקי, פ.ס.ז' בהלם

הג'יאלרוסי ניצחו 2:3 את אינטר (3:5 בסיכום) ויפגשו את לאציו. אוויאן הדהימה את קבוצת הכוכבים ברבע הגמר עם 1:4 בפנדלים

דרבי רומאי בגמר הגביע האיטלקי, נשמע טוב? ובכן, לאחר שלאציו הדיחה את יובנטוס כדי להעפיל לגמר לקראת סוף חודש ינואר, יריבתה העירונית, רומא, עשתה את שלה הערב (רביעי) כשגברה על אינטר 2:3 (3:5 בסיכום המשחקים) הגמר הלוהט ייערך, איך לא, באולימפיקו, ב-26 למאי.

הנראזורי ידעו כי בביתם הם חייבים לנצח כדי לעלות ובהתחלה זה באמת היה נראה טוב, כאשר בדקה ה-21 מבצע קבוצתי מרהיב הסתיים בבעיטה שטוחה מצוינת של ג'ונתן, ובדקות הללו נדמה היה כאילו הכחולים בדרך הנכונה. אלא שבדקה ה-55 מתיה דסטרו קיבל כדור עומק מצוין, הקפיץ מעל סמיר הנדאנוביץ' וקבע 1:1. אינטר, שהיתה חסרה את מרבית שחקני ההתקפה הבולטים שלה ניסתה ללכת קדימה, אולם היתה חסרת מחץ, ודסטרו ניצל זאת כדי להשלים צמד קליל בדקה ה-69. ואסיליס טורוסידיס קבע 1:3 בדקה ה-73 כשסיים מבצע אישי נאה עם בעיטה פנטסטית מהאוויר, וגם שער מצמק של ריקרדו אלברס בדקה ה-80 בוודאי לא המתיק את הגלולה עבור הנראזורי. רומא עולה לגמר, ובגדול.

שחקן רומא מתיה דסטרו חוגג. GettyImages
חגיגה רבתית. דסטרו והחבר'ה/GettyImages

* בצרפת, הדהימה אוויאן את פריס סן ז'רמן והדיחה אותה ברבע גמר הגביע אחרי 1:4 בפנדלים (1:1 בזמן החוקי). מוליכת הטבלה עלתה ליתרון מרהיב כבר בדקה השמינית: דייויד בקהאם שלח כדור ארוך לכריסטוף ז'אלה, שפרץ באגף הימני והוציא כדור רוחב לחאבייר פאסטורה. הקשר הלוהט הקפיץ פעם אחת, ומהאוויר שלח מקצה הרחבה פצצה אדירה לרשת העליונה כדי לקבוע 0:1 פנטסטי. אלא שאוויאן, שנלחמת על חייה בליגה ומרוחקת שלוש נקודות בלבד מהקו האדום, הצליחה להשוות בדקה ה-44 כשמתפרצת יעילה הסתיימה ברגליו של סאבר חליפה, שדחק מקרוב ואיזן את התוצאה.

סן ז'רמן לא היתה מספיק מסוכנת, קרלו אנצ'לוטי הוציא את בקהאם לטובת אזקייל לאבצי בדקה ה-67, אך התוצאה נותרה בעינה והקבוצות הלכו להארכה. בדקה ה-113 כמעט והכריע לאבצי את המשחק אך לא היה מספיק מהיר, ובדקה ה-118 הורחק טיאגו מוטה אחרי בעיטה בסדריק בארבוסה, לא השתתף בדו-קרב הפנדלים, ואולי הוא היה חסר. זלאטן איברהימוביץ', דווקא הוא, החטיא את הבעיטה הראשונה של האלופה שבדרך, טיאגו סילבה הפציץ את המשקוף בבעיטה השניה, ומנגד שחקני אוויאן עמדו בלחץ, הבקיעו את כל ארבע הבעיטות שלהם, חוללו סנסציה גדולה וקטעו מאנצ'לוטי ולאונרדו את חלום הדאבל.

* גם בורדו בחצי הגמר לאחר 2:3 אטרקטיבי למדי על לנס. הקבוצה מאמצע הטבלה בליגת המשנה הפתיעה כשעלתה ליתרון משער עצמי של סדריק קראסו בדקה ה-11, אולם גרגורי סרטיץ' איזן ל-1:1 בדקה ה-59. ברגע הזה נכנס לעניינים שייק דיאבטה, עם צמד בדקות 81 ו-85, בעוד שער מצמק של זקארה ברגדיק בתוספת הזמן לא הושיע את לנס החביבה.

סאבר חליפה אוויאן חוגג. רויטרס
סנסציה גדולה. חליפה חוגג את השוויון/רויטרס

* אחרי ה-1:6 המדהים של באיירן מינכן, ישבו בוודאי יופ היינקס ושחקניו וצפו בחצי הגמר השני, בו נקבעה היריבה שתנסה להפתיע את הבווארים בגמר הגביע: מדובר בשטוטגרט, שגברה על פרייבורג 1:2. הקבוצה של ברונו לבאדיה עלתה ליתרון בדקה התשיעית משער של ארתור בוקה, ובעוד שיאן רוזנטל איזן בדקה ה-13, מרטין הארניק כבש את שער הניצחון בדקה ה-28 ושלח את שטוטגרט לגמר, שם היא תחפש את הגביע הרביעי בתולדותיה. אגב, בפעם האחרונה ששתי הקבוצות הללו נפגשו בגמר, השנה היתה 1985 והתוצאה - 2:5 לבאיירן.

שחקן שטוטגרט מרטין הארניק חוגג. רויטרס
ינסה להרוס את העונה המדהימה של באיירן. הארניק/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully