וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשים: מכבי אשדוד עלתה ל-1:2 בגמר הפלייאוף

שארדיי יוסטון הצטיינה עם 16 נקודות והאלופה השלימה מהפך עם ניצחון במשחק צמוד, 64:70. 22 של הייטאוור לא הספיקו

מכבי אשדוד מתקרבת לאליפות שנייה ברציפות, לאחר שגברה הערב (רביעי) 64:70 על אליצור רמלה במשחק מספר שלוש בגמר הפלייאוף לנשים. שארדיי יוסטון הצטיינה עם 16 נקודות בשורות האלופה המכהנת. אחרי הפסד ביתי מפתיע במשחק הראשון, שהיה גם הפסדה היחיד העונה, אשדוד משלימה מהפך ורחוקה ניצחון מהאליפות.

שארדיי יוסטון שחקנית אליצור רמלה. קובי אליהו
אשדוד שוב בשליטה. יוסטון/קובי אליהו

רמלה הייתה זו שנכנסה לעניינים הרבה יותר מהר, כאשר מיכל אפשטיין ואליסון הייטאוור הריצו אותה ל-4:12 מהיר. אבל האלופה הגיבה והרבע הראשון הסתיים ב-17:17. שארדיי יוסטון החלה לצבור נקודות, אולם תמרה ג'יימס השאירה את רמלה בתמונה. שתי נקודות מהקו של שירן צעירי הורידו את אשדוד למחצית בפלוס שלוש, 34:37.

דניאל אדאמס המצוינת נכנסה היטב למחצית השנייה והריצה את הבריחה הראשונה של אשדוד, שמצאה עצמה ביתרון עשר, 34:44. כאן היה תורה של ג'יימס להגיב פעם נוספת ורמלה חזרה למשחק וצימקה למינוס שלוש לפני שהוא ברח. אל הרבע האחרון עלתה אשדוד ביתרון זעום, 47:48, לאחר שאף נקודה לא נקלעה ב-3:43 הדקות האחרונות של הרבע.

היובש נמשך גם בפתיחת הרבע המכריע, בו אחרי חמש דקות התוצאה עמדה על 3:5 לאשדוד, עד ששלשה של אשלי שילדס פתחה פער של שש נקודות. רמלה צימקה למינוס שתיים, אבל דקה וחצי לסיום שילדס קברה צ'אקה גדולה מחוץ לקשת. רמלה עוד קיוותה לקאמבק אחרון, אבל זה לא קרה, לאחר שנעמי קולודני שמרה על קור רוח מהקו ואשדוד יצאה עם הניצחון הגדול.

מלבד יוסטון, שסיימה כאמור עם 16 נקודות והוסיפה 11 ריבאונדים, שילדס קלעה 14 ואדאמס 9 וקטפה 11 ריבאונדים בעצמה. הייטאוור הובילה את המפסידות עם 22 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully