וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמישי ביורוליג: הסדרה הטובה ביבשת תגיע לסיומה?

פנאתינייקוס צריכה ניצחון כדי לעלות לפיינל פור ומכינה עצמה למותחן נוסף. ברצלונה, עם הגב אל הקיר, סימנה את דיאמנטידיס

ריאל מדריד כבר שם, צסק"א ואולימפיאקוס ינסו להבטיח את מקומן כבר הערב, ומחר (חמישי) פנאתינייקוס תנסה להשלים את תמונת העולות לפיינל פור בלונדון, כשתארח את ברצלונה למשחק מספר 4 בסדרה המרתקת ביניהן - בלי ספק אחת הסדרות האיכותיות ביותר במפעל בשנים האחרונות.

משחק מספר 3 הסתיים בדיוק כמו השניים שקדמו לו - משמע בדרמה ענקית - ובסופו פנאתינייקוס חגגה ניצחון 63:65 ויתרון 1:2 בסדרה. מחר, 18,000 האוהדים המשולהבים והנאמנים של פאו מקווים להשלים העפלה שלישית ברציפות לפיינל פור, והפעם, אם תעשה זאת ללא ז'ליקו אוברדוביץ' שעזב בקיץ, תהיה זו הוכחה אמיתית לכוחה הבלתי נדלה. המשחק הקודם הוכרע לטובתה, שוב צריך לומר, בזכות דימיטריס דיאמנטידיס הנהדר, שקבר שתי שלשות קלאץ' וראה את חואן קרלוס נבארו בצד השני במפגן החטאות בסיום.

שחקן ברצלונה בכדורסל חואן קרלוס נבארו מול שחקן פנאתינייקוס דימיטריס דיאמנטידיס. GettyImages
בקרב הכוכבים הגדול הזה, ידו של היווני על העליונה. נבארו מול דיאמנטידיס/GettyImages

"המשחק השלישי היה מאוד מעניין", אמר יונאס מאצ'יוליס, "גם כשהובלנו ב-15 הפרש ידענו שברצלונה תמשיך להילחם. אם הייתי צריך להשתמש במילה אחת כדי לתאר את המשחק השלישי, המילה תהיה "מדהים". הקהל שלנו היה ענק, אי אפשר היה לשמוע אפילו את המחשבות. אני חושב שברצלונה אולי תגיע קצת יותר עייפה, כי היה לה משחק ליגה בסוף השבוע שעבר, אבל אי אפשר לסמוך על זה. צריך לצאת ולהילחם עוד פעם אחת, אבל הלחץ הוא עליהם. אני מניח שהמשחק הרביעי יהיה דומה לשלושה הקודמים, גם הוא יהיה צמוד, ובסדרה הזאת אין דבר כזה ניצחון קל".

ברצלונה עדיין מקווה להעביר את ההכרעה למשחק חמישי בקטאלוניה, אך בניגוד לשלושת המשחקים האחרונים, בהן פאו שלטה בקצב לחלוטין, תנסה להיכנס לפורמה התקפית טובה יותר, אחרי שלא קלעה מעל 70 נקודות בסדרה עד כה. החבורה של צ'אבי פסקוואל רוצה שתקדים 2011, אז פאו הגיעה לסדרת רבע הגמר מול ברצלונה ללא יתרון ביתיות וניצחה 1:3 את הסדרה, לא יחזור על עצמו.

אלחנדרו אברינס הצעיר בטוח שקבוצתו לא אמרה את המילה האחרונה. "אפשר לנצח ביוון אם נעשה את הדברים קצת יותר טוב ונהיה קצת יותר מרוכזים. ברגעים האחרונים של המשחקים לא היה לנו מזל". אנטה טומיץ', מנקודות האור הבודדות של הקטלאנים במשחק השלישי, יודע מה המפתח לניצחון: "אסור לנו לתת לדיאמנטידיס להשתלט על המשחק בדקה האחרונה".

אנטה טומיץ' ברצלונה. GettyImages
כלום לא גמור. אנטה טומיץ'/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully