וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מונטה קרלו: נדאל ומארי דילגו, דג'וקוביץ' התקשה

הספרדי פתח מצוין את עונת החימר עם 1:6, 2:6 על מאטוסביץ', הבריטי הביס את רוג'ר ואסלין. נולה ביצע קאמבק מול יוז'ני

רפאל נדאל פתח היום (רביעי) רשמית את עונת החימר ועשה זאת ברגל ימין עם ניצחון בסיבוב השני במונטה קרלו (פרסים בסך 2.6 מיליון יורו). השור ממאיורקה, שמדורג שלישי בטורניר, התגבר בקלות על מרינקו מאטוסביץ' האוסטרלי (54 בעולם) תוך שעה בלבד 1:6, 2:6.

נדאל השיג שלוש שבירות במערכה הראשונה והוסיף שלוש שבירות נוספות במערכה השנייה כדי להכניע את יריבו. בשלב הבא ימתין לספרדי יריב קשה הרבה יותר, פיליפ קולשרייבר הגרמני, המדורג 16 בטורניר.

המדורג 2 בעולם אנדי מארי נראה חד כתער והביס תוך 73 דקות 1:6, 4:6 את אדוארד רוג'ר ואסלין הצרפתי, כשהוא נעזר בשמונה אייסים.

גם נובאק דג'וקוביץ' עלה, אבל העבודה שלו הייתה קשה יותר. הסרבי שהחלים מפציעה בקרסול ורק אתמול הודיע סופית שהוא שיתתף בטורניר, הפסיד מערכה למיכאיל יוז'ני הרוסי, אבל לבסוף גבר עליו 6:4, 1:6, 4:6.

רפאל נדאל טניסאי ספרדי. רויטרס
בשלב הבא יהיה לו קשה יותר. רפאל נדאל/רויטרס

גם ירקו ניימינן הפיני העפיל לסיבוב השלישי, אבל הוא נאלץ לעבוד קשה יותר נגד מילוש ראוניץ'. הפיני ניצח 3:6, הקנדי איזן עם 1:6, אבל במערכה השלישית 6:7 של ניימינן הכריע את ההתמודדות. תומאס ברדיך הצ'כי שמדורג שישי בעולם הדיח את מרסל גרנולרס 5:7, 4:6. הצ'כי פיגר 5:4 במערכה הראשונה וגם במערכה השנייה הוא הצליח להתאושש משבירה כדי להשיג את המקום בשלב הבא.

מארין צ'יליץ' הקרואטי ניצח בקלות 2:6, 3:6 את קווין אנדרסון מדרום אפריקה. פלורן מאייר גבר 7:5, 4:6, 4:6 על רוברטו באטיסטה מספרד (59 בעולם). הארגנטינאי חואן מונאקו (14) שרד מול ארנסט גולביס מלטביה עם 0:6, 6:3, 3:6 הפכפך. סטניסלס וואורינקה פירק בקלות את אלברט מונטנייס הספרדי 1:6, 1:6 וספרדי נוסף, ניקולאס אלמגרו (10) הודח גם הוא במהרה, עם הפסד 6:4, 6:2 ליורגן מלצר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully