וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ברצלונה תנסה לצרף הקיץ את ווין רוני

אחרי פ.ס.ז', ב'אל מונדו דפורטיבו' מדווחים שחלוץ יונייטד מחוזר גם בספרד. מאמן סנטוס: "לניימאר יש איכויות לשחק בברצלונה"

עונת המלפפונים האירופית אמנם עדיין לא התחילה, אבל הספקולציות כבר ללא ספק החלו. יממה אחרי ששמו של ווין רוני כמועמד להגיע הקיץ לפריס סן ז'רמן על פי דיווח ב'סאן', כעת עולה דיווח נוסף, הפעם ב'אל מונדו דפורטיבו' לפיו ווין רוני עשוי להצטרף הקיץ לברצלונה. על פי הדיווח, חלוצה של מנצ'סטר יונייטד עשוי להימכר אם הקטאלנים יפתחו את הכיס.

כזכור, רק אתמול (שלישי) דווח שבפ.ס.ז' משוכנעים שהצעה בגובה 25 מיליון ליש"ט תספיק כדי להעביר את הכוכב, וציטטו את מישל מולין, ששימש בעבר כיועץ לפ.ס.ז' שטוען: "על פי מקורות אמינים, הוא ישחק בפריס סן ז'רמן בעונה הבאה".

שחקן מנצ'סטר יונייטד, ווין רוני. רויטרס
אז איפה הוא ישחק? ווין רוני/רויטרס

בכל מקרה חשוב להדגיש שלרוני יש חוזה לשנתיים נוספות באולד טראפורד, אבל באנגליה טענו ביממה האחרונה שאלכס פרגוסון יהיה מוכן לוותר עליו, ומיותר לציין כי ספסולו במספר משחקים מכריעים (בפרט זה מול ריאל מדריד בליגת האלופות) הוסיף לשמועות על עתידו. אגב, רוני עצמו, כך על פי דיווחים, דווקא מעוניין להישאר בשורות השדים האדומים ולחתום על חוזה חדש אצל האלופה שבדרך, ובהחלט יהיה מעניין לעקוב אחר ההתפחויות בנושא בחודשים הקרובים עד פתיחת חלון ההעברות בקיץ.

ניימאר, נבחרת ברזיל. רויטרס
"הוא שחקן נהדר, יש לו איכות רבה והוא מהיר מאוד". ניימאר/רויטרס

שם נוסף שממשיך להיות קשור לברצלונה בתקופה האחרונה הוא ניימאר, כאשר מאמנו בסנטוס מריו פליפה פרס התייחס למעבר אפשרי של הברזילאי: "הוא אחד השחקנים הכי טובים בעולם. גם ברצלונה זה אחד המועדונים הכי טובים בעולם. לניימאר יש את האיכות לא רק לשחק במועדון אלא גם להצליח לזכות בתארים. ההחלטה אם להגיע לאירופה עכשיו או אחר כך תלויה בו. ברצלונה מתאימה לסגנון המשחק שלו. הוא שחקן נהדר, יש לו איכות רבה והוא מהיר מאוד. הוא אחד השחקנים הכי טובים בעולם. הוא צעיר מאוד ויש לו הרבה איכויות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully