וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מונאקו למוריניו: "נהפוך אותך למאמן המרוויח בעולם"

הקבוצה מהליגה השנייה בצרפת מחזרת אחרי מאמן ריאל מאחר שהבעלים הרוסי רוצה להפוך את מונאקו למועדון מוביל באירופה

ז'וזה מוריניו ממשיך להיות המנג'ר הכי מבוקש בעולם. 'דיילי מירור' מפרסם הבוקר (רביעי) שמונאקו מהליגה השנייה בצרפת מציעה למאמן ריאל מדריד להדריך אותה מהעונה הבאה, אבל הדובדבן שבקצפת הוא שהבעלים המיליארדר של המועדון דמירי ריבולובלב שנחוש להפוך את המועדון למוביל בכדורגל באירופי מעוניין להפוך את מוריניו למאמן המרוויח ביותר בעולם.

ז'וזה מוריניו, מאמן ריאל מדריד. רויטרס
סיכויים נמוכים שזה יקרה. מוריניו/רויטרס

כזכור, לאחרונה פורסם שמוריניו דורש מצ'לסי שכר בגובה 12 מיליון ליש"ט לעונה כדי לחזור לסטמפורד ברידג', אבל במונאקו מציעים להתמודד עם הסכומים הגדולים הללו. כזכור, מונאקו כבר חיזרה אחרי מאמנה של מנצ'סטר סיטי רוברטו מאנצ'יני, וכעת הם עברו לדבר על צירופו של 'המיוחד'. בינתיים בליגה השנייה מונאקו נמצאת במקום הראשון עם פער של שמונה נקודות על פני המקום הרביעי, כאשר שלוש הראשונות עולות לליגה הבכירה. למרות האופטימיות של בעלי מונאקו, קשה להאמין שמוריניו יבחר באופציה הזו.

ובינתיים ב'אל מונדו דפורטיבו' מדווחים שמוריניו נסע בבהילות ללונדון אחרי שאשתו וביתו המתגוררות שם נשדדו. פרט למידע הזה לא דווח עוד על עצם המקרה, ובעיתון הקטאלני מזכירים שהפעם האחרונה שמוריניו ביקר בלונדון הייתה בפגרת הנבחרות לצורך ביקור משפחתי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully