וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דורטמונד: הכרטיסים לחצי הגמר מול ריאל אזלו תוך דקות

טירוף מוחלט בקרב אוהדי קבוצת הפאר, שבילו שני לילות שלמים מחוץ לקופות. אוזיל: "מכבדים, אבל לא מפחדים מהם"

אחד היתרונות הגדולים ביותר בחזרה של דורטמונד לפסגת הכדורגל האירופי, הוא הזכות לצפות בקהל המדהים של סגנית האלופה הגרמנית. דוגמא נוספת לטירוף של האוהדים הצהובים-שחורים ניתן היה לקבל בימים האחרונים, כאשר מאות מהם בילו לא לילה אחד כי אם שני לילות מלאים מחוץ לקופות האצטדיון, בתקווה להיות מברי המזל שיזכו לרכוש כרטיס לחצי גמר ליגת האלופות מול ריאל מדריד בשבוע הבא. המכירה הרשמית אמנם החלה רק היום (שלישי) בבוקר, אולם הביקוש היה כה גדול, עד שאוהדים רבים הביאו איתם מזון, שקי שינה, עיתונים וספרים, והעבירו זמן רב סביב הקופות החל מיום ראשון בערב.

אוהדי דורטמונד בתור לקנות כרטיסים לחצי גמר ליגת האלופות. רויטרס
היו שבילו שני לילות מלאים מחוץ לאצטדיון. אוהדי דורטמונד/רויטרס

בסופו של דבר, למרבה הצער, הכרטיסים נגמרו תוך מספר דקות, ובשעה 8:30 בבוקר, שעון גרמניה, כבר לא נותרו כרטיסים כלל. תקלה במערכת המחשוב בקופות והיעדר אבטחה נאותה לא הוסיפה, ומספר עימותים נרשמו בין האוהדים המאוכזבים. בדורטמונד לא סיפרו כמה כרטיסים הוצאו למכירה הבוקר, רק טענו כי כל בעלי המנויים הבטיחו את מקומם באצטדיון ביום שני, ואלה שהצליחו להגיע לקופות, הורשו לרכוש שני כרטיסים בלבד כדי למנוע ספסרות. אגב, כרטיסים שנמכרו ב-35-59 יורו כבר הוצאו למכירה באינטרנט תמורת 300 יורו ומעלה.

"לא הערכנו נכון את כמות הכרטיסים", הודה יו"ר המועדון, האנס יואכים וואצקה. "נלמד לקח מהמאורעות הללו, ולא נקיים יותר מכירה חופשית כפי שהיתה".

אוהדי דורטמונד בתור לקנות כרטיסים לחצי גמר ליגת האלופות. רויטרס
לא כולם היו כל כך ברי מזל/רויטרס

מגן ריאל מדריד מארסלו יודע כמה חזקה סגנית האלופה הגרמנית של יורגן קלופ, ששבה לחצי גמר ליגת האלופות לראשונה מזה זמן רב, ובשלב הבתים ניצחה וסיימה בתיקו מול הבלאנקוס. "אנחנו יודעים שיהיה קשה מאוד מולם, מדובר בקבוצה מאוד חזקה". כשנשאל הברזילאי מי השחקן המסוכן ביותר בשורות היריבה, סימן את רוברט לבנדובסקי.

מסוט אוזיל, שגדל בשאלקה וישוב לחבל הרוהר, נשמע נרגש למדי: "אני שמח שאשחק את חצי גמר ליגת האלופות כל כך קרוב לבית שלי. אחרי שלב הבתים אין כבר סודות בין הקבוצות. אנחנו מכבדים את דורטמונד, אבל לא מפחדים מהם. אנחנו יכולים לנצח כל יריבה, והמטרה שלנו היא לזכות במפעל".

מסוט אוזיל שחקן ריאל מדריד. GettyImages
אין בו פחד. אוזיל/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully