וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות הפיצוץ בבוסטון: מרתון לונדון יתקיים כרגיל

אחד המירוצים הפופולאריים באירופה ייערך ביום ראשון תחת אבטחה כבדה. משחק ה-NBA בין בוסטון ואינדיאנה בוטל

צילום: רויטרס, עריכה: מיכאל ברגמן

בעוד בארצות הברית עדיין מתקשים לעכל את הפיגוע במרתון בוסטון, באנגליה איך האירועים ישפיעו על מרתון לונדון שיתקיים בבירה ביום ראשון הקרוב. הבוקר (שלישי) אישרו בבריטניה כי המירוץ המסורתי ייערך כמתוכנן, תחת אבטחה גדולה מהרגיל. "זהו אחד מאותם מקרים בהם הדרך הכי טובה להראות הזדהות עם בוסטון, היא להמשיך כרגיל", אמר שר הספורט האנגלי יו רובינסון.

375 בריטים נטלו אמש חלק במרתון בוסטון, בו נהרגו שלושה אנשים ולמעלה מ-140 נוספים נפצעו בסדרה של שני פיצוצים לקראת קו הסיום. באנגליה מעריכים כי 36 אלף רצים אמורים להשתתף במרתון לונדון, אחד המרתונים הגדולים והנחשבים ביבשת, ובהם גם האלוף האולימפי מו פארה. מאות אלפי צופים פוקדים את המסלול הארוך מדי שנה.

פיצוץ במרתון בוסטון, אפריל 2013. Charles Krupa, AP
יום עצוב לאתלטיקה. מרתון בוסטון/AP, Charles Krupa

מנהל המרתון הלונדוני, ניק בייטל, אמר: "החדשות מבוסטון זעזעו והעציבו את כולנו. המחשבות שלנו הן עם המשפחות. זהו יום עצוב לאתלטיקה. בימים הקרובים נעבור שוב על תכניות האבטחה שלנו עם המשטרה". ראש עיריית לונדון בוריס ג'ונסון הוסיף: "היו לנו תכניות מאוד ברורות בכל הנוגע לאבטחה, אבל לאחר מה שקרה בבוסטון, זה רק הגיוני שהמארגנים ישקלו אותן שוב".

קית' לוקסום, אחד הרצים הבריטים שסיים את המירוץ לפני סדרת הפיצוצים, אמר כי ילבש את אותה חולצה גם למרתון לונדון: "אסור לדברים כאלה לעצור את אחד האירועים הגדולים ביותר באנושות".

לאחר שמשחק ההוקי בין בוסטון ברואינס ואוטווה סנאטורס שאמור היה להתקיים אמש בעיר בוטל, החליטו בבוסטון לבטל גם את משחק ה-NBA שעתיד היה להתקיים הלילה בבוסטון גארדן, בין הסלטיקס ואינדיאנה, שכבר הבטיחו את מקומם בפלייאוף, ועל כן יסיימו את העונה הסדירה עם 81 משחקים בלבד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
פול פירס, בוסטון סלטיקס. רויטרס
המשחק מול אינדיאנה בוטל. פול פירס/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully