וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'אנלואיג'י בופון: "עשינו צעד גדול לעבר הסקודטו"

יובנטוס מאושרת לאחר ה-0:2 על לאציו, שהגדיל את הפער בפסגה ל-11 נק'. וידאל, שכבש צמד: "זה ניצחון חשוב מאוד"

יובנטוס עשתה אתמול (שני) צעד נוסף בדרך לזכייה בסקודטו שני ברציפות, לאחר שגברה 0:2 על לאציו באולימפיקו הלוהט והגדילה את הפער מנאפולי בפסגה ל-11 נקודות. ארתורו וידאל כבש צמד (פנדל בדקה השמינית, בעיטה מתוך הרחבה בדקה ה-28), ועל הדרך דאג גם לנפץ את תקוותיה האחרונות של הביאנקוצ'לסטי להשיג את המקום השלישי המוליך לליגת האלופות.

עוד שישה מחזורים בלבד נותרו לליגה האיטלקית, וכשבקופה נותרו 18 נקודות, הגברת הזקנה יכולה להתרווח ועד סיום העונה, פשוט ליהנות. הביאנקונרי יפגשו בשבוע הבא את מילאן לקרב צמרת, אך גם שחקניה כבר מעזים לדבר בפה מלא על האליפות שהולכת ומתקרבת.

שחקן יובנטוס, ארתורו וידאל. רויטרס
אליפות קרובה במיוחד. וידאל חוגג אמש/רויטרס

"הניצחון הזה הוא צעד גדול בדרך למטרה", הודה ג'אנלואיג'י בופון. "אנחנו עדיין לא רוצים להזכיר את המילה אליפות במפורש, כי בכל זאת יש לנו עוד שבע נקודות להשיג כדי להבטיח אותה. אם נעשה זאת, זה יהיה עוד הישג נהדר. שיחקנו מצוין הערב, לנצח באולימפיקו זה לא דבר קל. לאציו תמיד יריבה קשה". בסיום המשחק, נופף בופון לשלום לאוהדי לאציו, ולאחר מכן הסביר את האקט החריג: "רציתי להגיד להם שלום כי הם תמיד נוהגים בי בכבוד רב. זה הגיע להם".

כובש הצמד ארתורו וידאל אמר: "אני מרוצה מהיכולת שהצגתי, אבל העונה עדיין לא נגמרה. זה היה ניצחון חשוב, ועכשיו יש עוד שישה משחקים. זה נכון, הניצחון הזה מקרב אותנו לאליפות".

"בתחילת המשחק שלטנו", אמר מאמן לאציו המאוכזב ולדימיר פטקוביץ'. "אחרי כך סיכנו את הדברים, עם הפנדל שהענקו להם במתנה. יובה עלתה ליתרון בזכות ניצול מצב יחיד, אבל מגיעות לו מחמאות על הניצחון הזה. נראינו עייפים מדי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully