וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ון שייר יפרוש ויצטרף לצוות המקצועי של מכללת דיוק?

על פי דיווחים בארה"ב, אקס מכבי תל אביב עשוי לתלות את הנעליים בגיל 25 ולחבור שוב לששבסקי, תחתיו שיחק בהצלחה

רק לפני זמן מה הוא נחת במכבי תל אביב בקול תרועה רמה וסומן כגארד העתיד של הצהובים. עכשיו, קצת יותר משנה לאחר שעזב את ישראל, האם ג'ון שייר קרוב לתלות את הנעליים ולפצוח בקריירה חדשה ומפתיעה? על פי דיווחים בארצות הברית, הגארד היהודי עשוי בקרוב מאוד לחזור למכללה בה שיחק בהצלחה מרובה - מכללת דיוק כמובן - אך הפעם בכובע אחר, של חבר בצוות המקצועי. על פי הדיווחים, שייר בן ה-25 נמצא במגעים עם הבלו דווילס, המעוניינים בשירותיו כעוזר מיוחד של המאמן האגדי מייק ששבסקי.

ג'ון שייר שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
סיומה של הקריירה? שייר בימיו במכבי תל אביב/קובי אליהו

כזכור, שייר סוחב פציעה קשה בעינו, אותה ספג לאחר שסיים את קריירת המכללות שלו, והיא מנעה ממנו לחזור ולהציג את היכולת המרשימה שהציג במדי מכללת דיוק. לאחר שעזב את מכבי תל אביב, שיחק שייר בליגת הקיץ של ה-NBA במדי פילדפיה, אך לא הרשים ובקיץ האחרון חתם בגראן קנאריה הספרדית.

גם בקבוצה הספרדית מהאיים הקנאריים נראה ששייר לא מצא את מקומו, על אף שהקבוצה מהווה את אחת הההפתעות הנעימות העונה בליגה הספרדית ומדורגת במקום השישי. ב-28 משחקים העונה בליגה הספרדית העמיד ממוצעים של 5.8 נקודות (29% משתי נקודות, 34% משלוש), 2.4 ריבאונדים, 2 אסיסטים וגם 1.9 איבודים ב-20 דקות משחק לערב.

שייר כיכב במכללת דיוק במשך ארבע שנים מלאות. בשנתו האחרונה במללכה כסניור הוביל את דיוק לזכייה באליפות המכללות, אחרי ניצחון 59:61 על באטלר.

ג'ון שייר שחקן מכללת דיוק. רויטרס
געגועים למכללה. שייר בימים יפים יותר כשחקן דיוק/רויטרס
  • עוד באותו נושא:
  • ג'ון שייר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully