וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טניס: שחר פאר עלתה 11 מקומות, מדורגת 107 בעולם

ההצלחה בקטוביצה קירבה את הישראלית הבכירה שוב אל המאייה הראשונה. סלע ירד שני מקומות, סרינה ונולה מובילים

כמו בכל יום שני, גם זה הנוכחי הביא עימו את הדירוגים החדשים בטניס העולמי, נשים וגברים.

מי שזכתה לקצת חדשות טובות בגזרה הישראלית היא הטניסאית הבכירה בכחול-לבן שחר פאר, שהגיעה השבוע עד לרבע גמר טורניר קטוביצה בפולין ובשל כך טיפסה בדירוג פעם שנייה ברציפות, עלייה יפה של 11 מקומות אל המקום ה-107 בעולם, בואכה המאייה הראשונה אליה היא משתוקקת לחזור. עלייה קלילה, של מקום אחד אל המקום ה-157 בעולם, הייתה גם לישראלית נוספת, יוליה גלושקו.

העשירייה הראשונה של דירוג הנשים העולמי לא חלו כל שינויים וסרינה וויליאמס, שזכתה בשבועיים האחרונים בשני טורנירים על אדמת מולדתה ארצות הברית, ממשיכה להוביל. מאחוריה נמצאות מריה שראפובה, ויקטוריה אזרנקה, אגניישקה רדוואנסקה, נה לי, אנג'ליק קרבר, שרה אראני, פטרה קביטובה, סמנתה סטוסור וקרולין ווז'ניאקי.

הטניסאית הישראלית שחר פאר. Graham Denholm, GettyImages
קצת סיבות לחייך. פאר/GettyImages, Graham Denholm

בניגוד לנשים, הגברים הישראלים, שהתבשרו השבוע כי ישחקו מול בלגיה בחוץ במסגרת גביע דייויס, חוו ירידות קלות. דוד סלע איבד שני מקומות והוא 108 בעולם, אמיר ויינטרוב איבד מקום אחד והוא 171. מחמאות מגיעות לטל ארוס, הישראלי השלישי בדירוג, שקפץ 44 מקומות וממוקם 904.

את הבלגים מוביל חאבייר מאליס, 53 בעולם לאחר שנפל שלושה מקומות. מאחוריו נמצא דויד גופין, שעלה מקום בודד אל ה-64.

בצמרת הדירוג לא היה כל שינוי עד למקום ה-17. העשירייה הראשונה בעולם מורכבת מ: נובאק דג'וקוביץ', אנדי מארי, רוג'ר פדרר, דויד פרר, רפאל נדאל, תומאס ברדיך, חואן מרטין דל פוטרו, ג'ו וילפריד צונגה, רישאר גאסקה וינקו טיפסרביץ'.

טניס בוואלה! ספורט

  • עוד באותו נושא:
  • שחר פאר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully