וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סן חוסה: "אם רונאלדו יתעסק בכדורגל, יתנו לו כבוד"

בלם בילבאו זעם על הפורטוגלי, שכבש צמד. ראמוס: "אם אני מתקל ככה, זה ישר אדום". בארסה דחתה ביקורות על ההרכב

בעוד בכל אירופה דיברו בסוף השבוע על ההגרלה המרתקת בחצי גמר ליגת האלופות שסידרה לברצלונה מפגש קשה מאוד עם באיירן מינכן, הקבוצה של טיטו וילאנובה עשתה אמש (ראשון) עוד צעד משמעותי לקראת זכייה בתואר האליפות כשניצחה בקלות 0:3 את סראגוסה מהתחתית. המאמן החליט לתת מנוחה ללא מעט שחקנים מרכזיים, כשליאונל מסי ואנדרס אינייסטה כלל לא התלבשו ואילו דויד וייה וג'רארד פיקה ישבו לאורך כל המשחק על הספסל. בהעדרם של הכוכבים נטלו פיקוד הצעירים טייו שכבש צמד וטיאגו שהוסיף את השלישי.

"אנחנו שמחים מאוד על הניצחון הזה", אמר טיאגו אלקנטרה בסיום המשחק, "הלה רומרדה הוא מגרש שהיה לנו קשה מאוד בו יותר מפעם אחת". הקשר הוסיף על קריאות האליפות של האוהדים בסיום המשחק, "יש עוד הרבה משחקים בליגה הזאת, אנחנו מודים לאוהדים שבאו לכאן, יש לנו תוכניות להלחם בכל משחק עד לסיום העונה".

שחקני ברצלונה טיאגו אלקנטרה עם ססק פברגאס. רויטרס
טיאגו: "יש לנו תוכניות להלחם על כל משחק עד לסיום העונה"/רויטרס

ג'ורדי רואורה, עוזרו של טיטו וילאנובה התייצב למסיבת העיתונאים לאחר המשחק ואמר: "השחקנים הוכיחו היום שאנחנו קבוצה, והיום יותר מתמיד שחקנים הראו שהם מתאימים למסגרת הזאת. זה היה משחק קשה בעיקר בשל המצב סראגוסה בטבלה, ואם לא היינו מרוכזים לא היינו מצליחים לנצח. לטייו היה משחק טוב מאוד, אלכס סונג היה נהדר, וגם טיאגו, זה מראה משהו על העומק שלנו. שיחקנו עם מי שחשבנו שמתאימים למשחק הזה, שחקנים שהיו מוכנים פיזית. הסיטואציה הייתה שונה אם היה לנו משחק עוד שלושה ימים".

עוזר המאמן סרב להכתיר את הקבוצה כאלופה: "הליגה היא הבסיס שלנו, אלה ניצחונות שחשובים לנו מאוד. המטרה העיקרית שלנו היא לזכות באליפות, יש עוד שבעה משחקים, 21 נקודות בקופה, כך שעוד לא זכינו באליפות".

כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד. רויטרס
קראנקה היה מרוצה ממנו. רונאלדו/רויטרס

ריאל מדריד הביסה בחוץ ללא קושי 0:3 את בילבאו, באצטדיון סן מאמס שעשה לא צרות בעבר. הבלאנקוס, שמנסים להחזיק במקום השני עד לסיום העונה, נהנו מצמד של כריסטיאנו רונאלדו, שמצא את הרשת כבר אחרי 68 שניות, שערו השני הכי מהיר בקריירה וגם בישל את השלישי להיגואין.

עוזר מאמן ריאל, אייטור קראנקה, היה מרוצה: "כדורגל זה משחק של גברים, בעיקר באצטדיון כמו סן מאמס וכריסטיאנו הראה מה הוא יודע. זו הייתה פרסומת מעולה לשחקן שהוא, אנחנו מכירים את היכולות שלו".

סרחיו ראמוס, שהיה אחד המצטיינים בריאל, הוסיף: "אני לא מתלונן על הכניסות שלהם כי זה ספורט קשוח ויש הרבה מגע, אבל אם פפה או אני היינו נכנסים ככה, זה מינימום כרטיס אדום. אנחנו רוצים להשיג משהו גדול בדורטמונד בליגת האלופות, אבל זה יהיה מאוד לא קל".

בבילבאו לעומת זאת, העבירו ביקורת. הבלם מיקל סן חוסה אמר: "אם רונאלדו יקדיש את עצמו להתעסקות בכדורגל, עולם הכדורגל ייתן לו יותר כבוד. אני חושב ככה ורוב העולם חושב ככה. הוא צריך להתעסק במשחק ולא בדברים אחרים ואז הוא לא רק יהיה שחקן גדול, אלא גם מכובד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully