וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאנצ'יני: "שיחקנו לא טוב, יהיה לנו קשה בגמר"

מאמן מנצ'סטר סיטי הזהיר אחרי ה-1:2 על צ'לסי וההעפלה לגמר הגביע. בניטס התלונן על השיפוט: "היה פנדל ברור על טורס"

מנצ'סטר סיטי יכולה להיות מאוכזבת מהעובדה שהיא עומדת לאבד את תואר האליפות שלה ליריבה הגדולה מנצ'סטר יונייטד. אולם, לפחות במפעל השני בחשיבותו, הגביע האנגלי, הקבוצה של רוברטו מאנצ'יני עושה חיל והעפילה אמש (ראשון) לגמר המפעל אחרי ניצחון 1:2 על מחזיקת הגביע המכהנת, צ'לסי. סמיר נאסרי וסרחיו אגוארו היו אלו שכבשו עבור הסיטיזנס, שהחזיקו מעמד למרות שער מצמק נפלא של דמבה בה במספרת.

סמיר נאסרי שחקן מנצ'סטר סיטי. רויטרס
העלה את הסיטי לגמר. סמיר נאסרי/רויטרס

למרות ההישג וההעפלה לגמר הגביע, רוברטו מאנצ'יני, המאמן של התכולים לא היה מרוצה מהיכולת שהציגה קבוצתו במשחק: "אני לא חושב שזו הייתה אחת ההופעות הכי טובות שלנו העונה. אחרי שהבקענו את הגול השני שיחקנו כאילו המשחק נגמר. כשצ'לסי הבקיעה המשחק השתנה. בסך הכל אני חושב שהגיע לנו לנצח את המשחק הזה, אבל כלום עדיין לא סגור".

למרות ההישג בגביע, מאנצ'יני התייחס למצב של הקבוצה בליגה המקומית ואמר: "אנחנו יכולים להיות מאוכזבים מהמצב שלנו בליגה משום שאני חושב שעשינו הכנה לא מספיק טובה. עכשיו יש לנו את גמר הגביע, המטרה שלנו היא לזכות בו ולסיים את העונה במקום השני".

המאמן ינסה להשלים זכייה שנייה עם הקבוצה בגביע, אחרי שעשה זאת לפני שנתיים עם ניצחון בגמר על סטוק. מאנצ'יני התייחס למשחק ההוא ואמר: "כשזכינו בפעם הקודמת בגביע, זה היה משחק קשה ואני מצפה למשחק קשה גם מול וויגאן בגמר".

רפא בניטס מאמן צ'לסי עם פרננדו טורס שחקן צ'לסי. רויטרס
טען לפנדל ברור שבוצע עליו. רפא בניטס עם טורס/רויטרס

מנג'ר צ'לסי רפא בניטס התלונן בסיום על השיפוט, וטען כי פנדל ברור על פרננדו טורס נעלם מעיניו של השופט. "זה היה פנדל, פנדל ברור", אמר הספרדי. "וינסנט קומפני משך את טורס בחולצה, הוא היה צריך להיות מורחק, ואז המשחק היה יכול להשתנות לגמרי. זה היה רגע חשוב מאוד במשחק".

המנג'ר הוסיף: "חייבים לתת קרדיט למנצ'סטר סיטי. הם קבוצה חזקה מבחינה טכניות ופיסית ויש להם שחקנים טובים בכל עמדה. אמרתי עוד לפני המשחק שאנחנו רוצים לזכות בשני גביעים, כולל הליגה האירופית, ולסיים באחד משלושת או ארבעת המקומות הראשונים בליגה. אני מאוכזב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully