וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קונטה: "המנצחים כותבים היסטוריה, האחרים קוראים"

מאמן יובנטוס היה פיוטי לקראת משחק החוץ הקשה בבירה מול לאציו, אליו יגיע בסגל חסר מאוד (שני, 21:45, ספורט 1)

המחזור ה-32 בליגה האיטלקית יגיע מחר (שני) לסיומו עם משחק צמרת מרתק בבירה, שם תארח החמישית לאציו את המוליכה, האלופה והדוהרת לתואר יובנטוס (21:45, ספורט 1 ו-HD).

שתי הקבוצות הודחו השבוע מהמפעלים האירופים. יובה עפה ברבע גמר האלופות עם הפסד כפול לבאיירן מינכן, בזמן שהתכולים עפו נגד פנרבחצ'ה הטורקית ברבע גמר הליגה האירופית, כך שכעת שתיהן יכולות להתרכז בליגה, שם המטרות שלהן שונות בתכלית.

אנטוניו קונטה מאמן יובנטוס. GettyImages
משחק חוץ קשה לפניו. קונטה/GettyImages

הגברת הזקנה קרובה מאוד להשלים זכייה שנייה ברציפות באליפות והיא מגיעה למשחק אחרי ארבעה ניצחונות ליגה רצופים. לאציו לעומת זאת, לא בכושר טוב וניצחה רק פעמיים ב-11 מחזורים, מה שהרחיק אותה מהמאבק על ליגת האלופות והשאיר אותה עם מלחמה על הכרטיס לליגה האירופית. היריבה העירונית רומא עקפה אותה עם הניצחון בטורינו וכעת לאציו תנסה לחזור למקום החמישי עם ניצחון על הנציגה השנייה של העיר.

מאמן יובנטוס אנטוניו קונטה הבטיח: "הביטחון שלנו לא נפגע מההפסד לבאיירן. המשחק הזה והמשחק הבא, מול מילאן, לא חשובים יותר מהאחרים. כל משחק שווה בדיוק שלוש נקודות". קונטה אמר שקייליני, ג'ובינקו, אנלקה, בנדטנר וסימונה פפה לא יסעו עם הקבוצה והוסיף: "המנצחים כותבים את ספרי ההיסטוריה, האחרים רק קוראים אותם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully