וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: ליון גברה 1:3 על טולוז

שערים של גרנייה, קונה וגומיס סידרו ניצחון יקר לליון במאבקי הצמרת, בן בסט הפצוע לא שיחק. ליל ומארסיי נפרדו ב-0:0

המחזור ה-32 בליגה הצרפתית מגיע הערב (ראשון) לסיומו עם שלושה משחקים. במוקד, ליון חזרה למקום השלישי בזכות ניצחון 1:3 על טולוז, ששיחקה ללא עדן בן בסט הפצוע. מארסיי חילצה 0:0 בליל בזכות יום גדול של סטיב מנדאנדה בין הקורות., ואילו ניס גברה 0:3 על סושו.

שחקני ליון חוגגים שער מול טולוז. רויטרס
ליון רודפת אחרי המקום השני. גומיס מוקף באהבה/רויטרס

ניס - סושו 0:3

הקבוצה מהריביירה המשיכה את המומנטום מה-3:4 המרתק על טולוז עם ניצחון ביתי חלק והיא חזק בצמרת ובמאבק על כרטיס לליגה האירופית, אולי אפילו לליגת האלופות. מהמאן טראורה (51), דידייה דיגאר (59) ודריו סביטאניץ' (83) הובילו את החגיגה של המארחת במחצית השנייה.

ליון - טולוז 1:3

עדן בן בסט הפצוע לא היה בסגל האורחים, שנותרו תקועים במרכז הטבלה, בעוד הקבוצה מצפון צרפת ממשיכה להיאבק על המקום השני והשיגה שלוש נקודות יקרות ולא קלות. קלמן גרנייה העלה את ליון ליתרון כבר בדקה השמינית, אבל וויסאם בן ידר השווה בדקה ה-28. עם פתיחת המחצית השנייה (49) בקארי קונה החזיר את היתרון לליון ובדקה ה-63 בפטימבי גומיס חתם את התוצאה.

ליל - מארסיי 0:0

שתי הקבוצות הגיעו להתמודדות עם רצון לנצח. ליל רצתה את הנקודות כדי לחזור למקום ממנו מגיעים לליגה האירופית בסיום העונה, מארסיי חיפשה לצמק את ההפרש מפריס סן ז'רמן ל-7 נקודות. המארחת הייתה עדיפה לאורך כל המשחק, אבל נתקלה ביום גדול של סטיב מנדאנדה בין הקורות, שעם שבע הצלות גדולות שמר על שער נקי מחזור חמישי ברציפות.

  • עוד באותו נושא:
  • ליון
  • ניס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully