וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלכס פרגוסון: "ואן פרסי כמעט הרג אותי בחגיגות שלו"

מאמן מנצ'סטר יונייטד התייחס בהומור לחגיגות של החלוץ ההולנדי אחרי השער שלו ב-0:2 על סטוק: "שכח שאני בן 71"

ספורט 2

המשחק המרכזי באנגליה הערב הוא כמובן חצי גמר הגביע האנגלי בין צ'לסי למנצ'סטר סיטי, אבל עוד לפני שהחל המשחק הזה עשתה מנצ'סטר יונייטד המוליכה צעד גדול נוסף לקראת החזרת תואר האליפות כשניצחה את סטוק סיטי מהתחתית 0:2. מייקל קאריק כבש כבר בדקה הרביעי ורובין ואן פרסי שבר בצורת ארוכה של עשרה משחקים ללא כיבוש עם שער נוסף בפנדל בדקה ה-66. במשחק נוסף חגגה סנדרלנד עם ניצחון ענק 0:3 בחוץ על ניוקאסל בדרבי הלוהט של צפון מזרח אנגליה.

רובין ואן פרסי חוגג עם אלכס פרגוסון, מנצ'סטר יונייטד. Julian Finney, GettyImages
שבר בצורת של 10 משחקים. ואן פרסי חוגג עם פרגי/GettyImages, Julian Finney

אלכס פרגוסון, התייחס בהומור בסיום המשחק בעיקר לחגיגות של ואן פרסי לאחר השער שלו: "רובין כמעט הרג אותי לאחר השער שלו. הוא שכח שאני בן 71. הוא חגג את השער הזה בצורה כזו בגלל האמוציות שהיו לו במשחק הזה והעידוד שהוא קיבל מהקהל".

ואן פרסי עצמו אמר לאחר השער והניצחון של קבוצתו: "החגיגה שלי הייתה גדולה משום שהשתחרר אצלי תיסכול של הרבה שבועות. רציתי לחגוג עם כולם, עם השחקנים, עם הצוות המקצועי ועם כל השחקנים ואפילו עם הספסל משום שהם היו נהדרים איתי מהרגע שהגעתי לכאן. עברתי תקופה לא פשוטה ואני מקווה שמעכשיו אני אחזור לעצמי ואמשיך לכבוש בהמשך העונה".

פרגוסון, הוסיף לשבח את החלוץ ההולנדי שלו שהגיע בכסף גדול בקיץ מארסנל: "לחלוץ יש תקופות בקריירה שבהן הוא לא מצליח לכבוש וכשלא הולך אז אתה חושב שלא תכבוש יותר עוד שערים. כשאתה כובש, אז השערים מגיעים בצרורות וככה זה אצל רובין.

על המשמעות של הניצחון הוסיף הסקוטי: "זה היה משחק גדול, לבוא אחרי ההפסד ביום שני, זה היה הכרחי לבוא ולנצח את המשחק הזה כדי להראות מי אנחנו. כולם עשו עבודה נהדרת. ידעתי שהרוח תשפיע על המשחק, ושזה היום הגרוע ביותר בשנה לבוא לשחק בסטוק. הם קבוצה עמוקה וזה משחק קשה מאוד. מגיע קרדיט לכל השחקנים על המאמץ שהם השקיעו כאן".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

צפו באלכס פרגוסון משועשע בסיום המשחק

במשחק שפתח את היום ניצחה סנדרלנד 0:3 את ניוקאסל בדרבי של צפון אנגליה ופתחה פער קטן על וויגאן שמתחת לקו האדום. במשחקו השני של פאולו די קאניו על הקווים הצליחו שחקניו להראות שהם בהחלט ראויים להשאר בפריימרליג, עם שליטה מוחלטת בנעשה במגרש.

"אסור לנו להיות ביישנים, לא רק לשמור על שני קווים מסודרים ולזכות בכדורי חמישים חמישים", אמר די קאניו שחגג את השערים כאחרון השחקנים, "אנחנו צריכים לבוא ולהלחם על העתיד של המועדון וזה בדיוק מה שעשינו היום. השחקנים עשו עבודה פנטסטית, הם התנהגו כמו לוחמים, והניצחון מגיע לנו. זאת פשוט הרגשה מדהימה".

על המשמעות של הניצחון הוסיף האיטלקי: "ניצחתי משחקים משמעותיים בגביע עם סווינדון, אבל הניצחון הזה ייזכר בהיסטוריה של המועדון. כשאתה מגיע לרמה הזאת, ומנצח את אחד הדרבים הגדולים בעולם, ואחרי הרבה שנים, ועוד לשמור על שער נקי, מדובר ביום היסטורי. למרות זאת אנחנו לא הבטחנו את ההשארות".

מאמן סנדרלנד פאולו די קאניו צוהל אחרי שער לזכות קבוצתו. רויטרס
יום שייזכר בהיסטוריה של סנדרלנד. פאולו די קאניו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully