וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: 90 דקות לביברס נאתכו בתיקו של קאזאן

הקשר פתח ב-1:1 עם רוסטוב. 90 דקות לניסו קפילוטו סייע ב-1:2 של אלקי על ניקוסיה. רפאלוב שב מפציעה בתיקו של ברוז'

ביברס נאתכו וקבוצתו רובין קאזאן ממשיכים לספוג מפלה אחר מפלה. אחרי ההדחה ברבע גמר הליגה האירופית על ידי צ'לסי, הקשר הישראלי הנהדר וקבוצתו רצו לחזור לליגה בסטייל ולהמשיך את הכושר המצוין אליו נכנסו לאחרונה, אך סיימו רק ב-1:1 עם רוסטוב שמותיר אותם במקום החמישי בליגה הרוסית.

הישראלי פתח כהרגלו בהרכב של קאזאן והשלים 90 דקות מלאות, אך לא הצליח לסייע לקבוצתו לנצח. דמיטרי פולוז העלה את רוסטוב ליתרון בדקה ה-64, קרדניז הטורקי השווה בדקה ה-79 והעניק לקאזאן נקודה. לקאזאן 40 נקודות, כמו לספרטק מוסקבה הרביעית בטבלה.

ביברס נאתכו שחקן רובין קאזאן מעל מריו סוארס שחקן אתלטיקו מדריד. רויטרס
תיקו מאכזב. נאתכו/רויטרס

* בבלגיה, ליאור רפאלוב חזר מפציעה ועלה ל-25 דקות ב-1:1 של קלאב ברוז' עם אנדרלכט, מוליכת הטבלה. הקשר הישראלי החמיץ את שני המשחקים האחרונים של ברוז', והצפי היה שיחמיץ גם את המשחק הזה, אך הוא בסופו של דבר עלה כמחליף. דניס אודוי העלה את אנדרלכט ליתרון בדקה ה-28, דיומרסי מבוקני השווה לקלאב ברוז' בדקה ה-60. ברוז' מדורגת במקום החמישי בפלייאוף העליון של הבליגה הבלגית.

* אלקי לרנקה נאבקת בימים אלה על הישארות בליגה הראשונה בקפריסין והיום (ראשון), היא עשתה צעד חשוב בדרך לשם, עם ניצחון ביתי 1:2 על אולימפיאקוס ניקוסיה.

הבלם הישראלי ניסו קפילוטו שיחק 90 דקות במדי המנצחת, בעוד הקשר רועי בקל לא שותף. את שני השערים לאלקי כבר אקס הפועל באר שבע, ברנרדו ואסקונסלוס, בדקות 21 ו-58, כשהוא מבטל שוויון זמני של גייטאנו מנואצ'לו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
נושא: קשר קלאב ברוז' ליאור רפאלוב. GettyImages
שב מהפציעה.רפאלוב/GettyImages

בהמשך היום, קלאב ברוז' בפלייאוף העליון בבלגיה במשחק חוץ מול אנדרלכט, ללא ליאור רפאלוב הפצוע.

עדכון ראשון: 18:52

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully