וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוי ניסני פרש מהמרוץ השלישי בסילברסטון

רכבו של נהג המרוצים הישראלי נפגע לאחר שהתקדם מהמקום ה-25 למקום ה-12. ניסני: "צובר נסיון. בטוח שהתוצאות יגיעו"

רוי ניסני פרש הבוקר (ראשון) במרוץ השלישי של סוף השבוע באליפות אירופה של הפורמולה FIA 3 לאחר שרכבו נפגע במהלך המרוץ. ניסני זינק מהמקום ה-25 בשל החלטה שלקח צוות המהנדסים שלו שהתבררה לאחר מעשה כטעות, כאשר בחר בסטאפ רטוב במקצה הדרוג שהתקיים ביום שישי, ולבסוף הגשם פסק והמקצה נערך על מסלול יבש ברובו.

הזינוק הבוקר היה מצוין וכבר אחרי ההקפה הראשונה ניסני טיפס אל המקום ה-18, ובהמשך התקדם עד למקום ה-12, כל זה בשלוש הקפות. אלא שאז פגע בו רכבו של מיטש גילברט שבעצמו נפגע מרכב שלישי. הפגיעה גרמה לרכבו של ניסני נזק בכנף האחורית. הוא נאלץ לרדת לרחבת הטיפולים, שם התברר שהנזק גדול יותר ממה שנראה תחילה והוא נאלץ לפרוש מהמרוץ.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רכבו נפגש ופרש. רוי ניסני/מערכת וואלה!, צילום מסך

"רוי נכנס העונה למים העמוקים והדבר החשוב מבחינתנו שהוא יצבור עוד ועוד מיילים על המסלול, אין לנו ספק שהוא יביא לנו נקודות בהמשך", כך סיכם פטר מוקה, הבעלים של קבוצת מוקה מוטור ספורט, את סוף השבוע השני של רוי ניסני באליפות אירופה, פורמולה 3 FIA , שהתקיים במסלול בסילברסטון שבבריטניה.

אתמול (שבת) התקיימו שני מרוצים נוספים. במרוץ הראשון ניסני זינק מהמקום ה-22 בגריד וסיים את המרוץ באותו מקום. אחר הצהרים, הוא זינק במרוץ השני מהמקום ה-24, התקדם שישה שלבים וסיים במקום ה-18. ניסני סיכם: "הבוקר הרגשתי מצוין וחבל שנאלצתי לפרוש, אבל זה חלק מהמשחק. ככל שחולף הזמן אני צובר יותר ניסיון ואני בטוח שהתוצאות עוד יגיעו".

  • עוד באותו נושא:
  • רוי ניסני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully