וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי הפועל רמת גן: "המשטרה עושה לנו משפט שדה"

14.4.2013 / 14:55

על אוהדי הקבוצה נאסר להכניס אביזרי עידוד לחצי גמר הגביע עקב השלכת רימון העשן ביציע האורדונים במשחק נגד נתניה

one

הפועל רמת גן, שסיימה אמש בתיקו 0:0 ביתי מאכזב נגד מכבי נתניה וטרודה במאבקי התחתית הבוערת, תצטרך לעשות השבוע פסק זמן ממלחמת ההישרדות ולהתמקד במשחק חצי גמר גביע המדינה, ביום רביעי, בו תפגוש הקבוצה את הפועל ראשון לציון מהליגה הלאומית.

נכון לעכשיו צפוי לעמוד סגל מלא לרשותו של המאמן אלי כהן, שמתכוון לעלות בהרכב החזק ביותר שיעמוד לרשותו, בלי חישובים של חלוקת כוחות לקראת קרב התחתית בשבת נגד בני סכנין בליגה.

הקבוצה תעמוד לדין משמעתי, בגין סעיף של 'התפרעות אוהדים' וזאת לאחר השלכת רימון העשן בתוך יציע אוהדי הקבוצה במשחק אתמול נגד נתניה. לוואלה! ספורט נודע היום, כי בשל השלכת הרימון, הודיעו גורמים במשטרה, כי לא יאפשרו לאוהדי רמת גן להכניס ציוד עידוד לאצטדיון רמת גן, במשחק חצי הגמר. ההודה גרמה להתמרמרות קשה ביותר בקרב האורדו נים, שעמלו זמןרב על כנת תפאורת עידוד למשחק החשוב.

אוהדי הפועל רמת גן במפגש מול מכבי נתניה. ברני ארדוב
פיצוץ רימון העשן ביציע אוהדי רמת גן באצטדיון בנתניה/ברני ארדוב

"בסיום המשחק נודע לארגון האוהדים שלנו, שעקב הדלקת רימון העשן, שאיננו יודעים מי הדליק ואם הוא לא אוהד נתניה בכלל, לא ייכנס ציוד עידוד בכלל למשחק חצי הגמר נגד הפועל ראשון לציון, בגמר, אם נעלה, ובכול שאר משחקי הבית", אמרו אוהדי רמת גן. "אנו בארגון האוהדים רוצים להזכיר למשטרת ישראל, ול'מטאור' אבטחה שאנחנו לא הקהל הראשון במדינת ישראל שמדליק רימון עשן במגרש כדורגל. אנחנו מזכירים שגם מכבי חיפה, בני סכנין ועוד הרבה קבוצות עשו מעשה זה וזכו לעונש שונה לחלוטין. עיזרו לנו לדחות את ההחלטה הנוראית של משטרת ישראל ו'מטאור' אבטחה. בנוסף למשפט השדה שערכה המשטרה, הקבוצה תקבל כמובן עונש מבית הדין המשמעתי של ההתאחדות. ארגון האוהדים עובד שעות נוספות וכבר הכין תפאורת ענק למשחקים הנותרים, נראה לכם הגיוני שבגלל שטות נקבל עונש כזה קולקטיבי ומוגזם", לשון ההודעה.

כעת ממתינים האורדו נים להתפתחויות בנושא ומקווים כי עד יום רביעי, יימצא להם פתרון שיאפשר את הכנסת התפאורה וציוד העידוד למשחק חצי הגמר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully