וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרכוס מור שוחרר מאליצור אשקלון

14.4.2013 / 14:48

הגארד של נועלת הטבלה עוזב לאחר שרשם 15.2 נקודות בממוצע למשחק. אשקלון תישאר עם ארבעה זרים עד סוף העונה

אליצור אשקלון שחררה אמש (שבת) את הגארד-פורוורד מרכוס מור ונשארה עם ארבעה זרים. בקבוצה החליטו לא להמשיך עם המצב בו אחד מהזרים לא מתלבש, וההחלטה לשחרר את מור הגיעה בתיאום בין המאמן אריאל בית הלחמי להנהלת הקבוצה. המשמעות היא שג'רוויס הייז, שלא התלבש במשחק ההפסד של אשקלון בגן נר ביום חמישי האחרון, ימשיך בקבוצה עד לסיום העונה. מור הוא השחקן התשיעי שמשוחרר העונה מאשקלון.

מור (32. 1,98) הגיע לאשקלון בתחילת העונה אחרי שכבר שיחק בעבר בליגת העל במדי הפועל עפולה. במהלך הריצה המצוינת של הקבוצה בסוף הסיבוב הראשון הוא היה בשיאו, כשקלע 18 נקודות בממוצע למשחק. לפני חילופי המאמנים בקבוצה החליט המאמן עדי אזולאי לא להלבישו, אך עם הגעתו של בית הלחמי למועדון הוא התלבש וקלע 12 נקודות בהפסד החוץ לגלבוע/גליל. ב-18 משחקים העונה רשם מור 15.2 נקודות, 4.1 ריבאונדים ו-2.6 אסיסטים בממוצע למשחק.

שחקן עירוני אשקלון מרכוס מור. מגד גוזני
היה בשיאו בסיבוב הראשון. מרכוס מור/מגד גוזני

אשקלון, המדורגת אחרונה בטבלה, צפויה לאחר מחרותיים את גלבוע/גליל, בניגוד לתוכנית המקורית של מנהלת הליגה. הקבוצה הצפונית תצא בסוף השבוע לשחק בפיינל פור הליגה הבלקנית, ואשקלון הייתה היחידה שהסכימה לשחק מולה במוצאי יום העצמאות. במנהלת הליגה כבר הודיעו לקבוצות על החלפת המחזורים ה-23 ו-24 לצורך זה, והודעה רשמית בנושא צפויה לצאת בסיום המשחק בין מכבי תל אביב לבני הרצליה.

כדורסל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully