וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקנים בסכנין: "הקללות נגד עידן ויצמן פוגעות בנו"

14.4.2013 / 9:58

בקבוצה זעמו על הקהל ששוב קילל את השחקן. טובול על התיקו עם עכו: "המאבק יימשך עד הסוף". המשחק מול ר"ג: בעילוט

one

תחושות מעורבות בבני סכנין לאחר ה-1:1 נגד הפועל עכו, כשבצוות המקצועי היו מאוכזבים מהעובדה שלמרות מחצית ראשונה טובה מאוד של הקבוצה, השחקנים לא השכילו לנצח ויצאו עם נקודה אחת בלבד מהמשחק.

עם זאת בסכנין מרוצים מהעובדה שלאחר המחזור הקבוצה עדיין בפער שלוש נקודות מהמקום ממנו יורדים לליגה הלאומית, והכול עדיין תלוי בה. "זאת נקודה יחסית טובה", אמר המגן אדיר טובול, "הייתה לנו מחצית ראשונה טובה אבל לצערי זה לא הספיק לנו. המאבקים בפלייאוף יימשכו עד הרגע האחרון".

לאחר התלבטויות רבות, החליטו ראשי הקבוצה כי משחק התחתית הקריטי מול הפועל רמת גן ייערך באצטדיון בעילוט.

ירו בלו שחקן בני סכנין (במרכז) חוגג שער. אדריאן הרבשטיין
נקודה ששווה יותר מכלום. שחקני סכנין/אדריאן הרבשטיין

בקבוצה מודאגים מאוד גם ממצבו של ג'קו עראפת, כשהחשש הגדול הוא שהשחקן סובל משבר בכתף וגמר את העונה, מה שמוסיף עוד פצוע לרשימה הארוכה שכוללת את אלכסנדר דוידוב ועלא אבו סלאח שככל הנראה סיימו את העונה, ואת אימורו לוקמן שלא כשיר במאת האחוזים.

מלבד עראפת, שלא ישחק ככל הנראה מול הפועל רמת גן במחזור הקרוב, גם עידן ויצמן ייעדר בגלל כרטיסים צהובים, כך שאם אבו סלאח לא יהיה כשיר נראה שלוקמן יפתח שוב כבלם, הפעם לצדו של פיטר אמבמבה שחוזר מעונש הרחקה בשל צהובים. גם מוחמד כליבאת, שלא שיחק בגלל צהובים, יחזור להרכב על חשבונו של עראפת.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
אוהדי בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
לא יורדים מעידן ויצמן/אדריאן הרבשטיין

אגב ויצמן, שחקנים בקבוצה זעמו על הקהל ששוב קילל את השחקן במהלך המשחק וקרא לעברו קריאות ביניים. זה כחודש אוהדים בסכנין לא מפסיקים לקלל את השחקן במשחקים, בקבוצה כבר גינו את ההתנהגות. "לא יכול להיות שדווקא ברגעים כאלה הקהל שמגיע בכמות יפה וחזר לעודד מתנפל על שחקן שלנו, ועוד שחקן שנמצא בתקופה מצוינת", אמר שחקן בקבוצה, "זה חייב להיפסק כי זה לא פוגע בו בלבד, זה פוגע בכולנו".

בינתיים בסכנין צפויים להחליט עוד היום (ראשון) היכן יארחו את המשחק מול הפועל רמת גן. ההתלבטות היא בין המגרש בעכו לבין המגרש בעילוט, כשהדעות בהנהלה חלוקות ואילו בצוות המקצועי עדיין לא החליטו היכן הם מעדיפים לשחק.

  • עוד באותו נושא:
  • בני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully