וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: ג'קו ערפאת נפצע, חשש כי סיים את העונה

13.4.2013 / 21:13

נפגע בכתפו במהלך ה-1:1 בעכו. בלבול היה מרוצה: "מגיע קרדיט לשחקנים". יובל נעים: "מסתכל על חצי הכוס המלאה"

one

בני סכנין והפועל עכו נפרדו הערב (שבת) ב-1:1 שהותיר את שתיהן מאוכזבות. ערב המשחק, ניצחון של כל אחת מהן היה מציב אותה בעמדה נוחה הרבה יותר במאבקי ההישרדות בתחתית, אך בסופו של דבר, לאחר מחצית ראשונה קצבית שהניבה שני שערים, הן ירדו עם 1:1. ירו בלו העלה את בני סכנין ליתרון בדקה ה-29 לאחר בישול של חאמד גנאים, אך גיא דיין השווה את בעיטה מצוינת מרחוק בדקה ה-43. כעת לסכנין 32 נקודות והיא עדיין במקום ה-12, ואילו עכו עם מספר דומה של נקודות מקום אחד מעליה.

שחקן הפועל עכו יובל שבתאי מול שחקני בני סכנין באסם גנאים, ג'קו ערפאת. אדריאן הרבשטיין
בסכנין חוששים כי הוא סיים את העונה. ערפאת, מאחור/אדריאן הרבשטיין

בבני סכנין האכזבה הייתה כפולה ומכופלת. ג'קו עראפת פרק את הכתף ובסכנין חוששים שיש לו גם שבר. אם אכן יתברר כי הוא סובל משבר, השחקן יגמור את העונה. עבור עראפת מדובר בפציעה חוזרת והוא אף עבר ניתוח במקום דומה בעבר, כששיחק בהפועל עכו.

מאמן סכנין מרקו בלבול התייחס לפצועים הרבים ולתוצאת התיקו: "החצי הראשון היה מצוין עבורנו ולפי ההתפתחויות במשחק היינו צריכים לנצח. עם זאת, עם מציאות של כל כך הרבה פצועים ומורחקים הנקודה הזו יקרה. מגיע לשחקנים קרדיט גדול. שיחקנו עם בלם שהוא קשר אחורי, קשר שהוא מגן. זה לא משהו שאני זוכר ומגיעות להם מחמאות. הפלייאוף הזה יהיה צמוד וזה יהיה ככה עד הסוף. אי אפשר לדעת לאן הדברים יתפתחו".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
מאמן הפועל עכו יובל נעים. אדריאן הרבשטיין
"מסתכל על חצי הכוס המלאה" נעים/אדריאן הרבשטיין

מאמן הפועל עכו יובל נעים שמר על מאזן טוב למדי מאז הצטרף לקבוצה, ורשם תיקו חמישי מתוך תשעה משחקים עם הקבוצה הצפונית. נעים אמר בסיום: "היה ידוע שהפלייאוף הזה יהיה שקול. לא הפסדנו את המשחק, שזה מאוד חשוב. אני מסתכל על חצי הכוס המלאה. שמיכת השחקנים שלנו קצרה? בסוף אני אישן בלילה בלי שמיכה, אבל בשלב הזה אנחנו לא מחפשים תירוצים. אני מאוד מאמין בשחקנים האלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully