וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מויאל: "השחקנים פחות חשובים, צריך להחזיר את הקהל"

14.4.2013 / 8:38

קובי מויאל לא פיזר את הערפל סביב עתידו. הרוש: "בארץ תמיד ארצה להמשיך בבית"ר". קורנפיין הציע לעזוב, גאידמק סירב

one

הרבה אויר השתחרר אתמול (שבת) בבית"ר ירושלים אחרי הניצחון הביתי 0:1 על הפועל באר שבע והבטחת ההישארות בליגת העל. השחקנים שרו בחדר ההלבשה והרשו לעצמם להתפרק אחרי תקופה לא פשוטה. דריו פרננדס, שלא שיחק אתמול עקב צבירת כרטיסים צהובים, אמר בסיום: "עכשיו הכל רגוע. הייתה תקופה מאוד לא פשוטה אבל יצאנו ממנה. אני אוהב את המועדון הזה וכל העצבים היו בגלל האהבה שלי".

קובי מויאל שחקן בית"ר ירושלים לפני תומר סוויסה שחקן הפועל באר שבע. קובי אליהו
"אני תמיד נותן עדיפות לבית"ר, אבל כרגע מתרכז אך ורק במשחקים שנותרו". מויאל/קובי אליהו

בתוך כל השמחה ישנה אי וודאות גדולה לקראת העונה הבאה, והסיטואציה שעשויה לגרום לכך שהקבוצה תאבד בשבועות הקרובים שחקנים בכירים שמסיימים חוזים וקבוצות בכירות כבר מנהלות מגעים לגביהם. אחד מהם הוא קובי מויאל שאמר בסיום: "אני לא יודע מה יהיה, אני תמיד נותן עדיפות לבית"ר, אבל כרגע מתרכז אך ורק במשחקים שנותרו. יש לנו משחקים שעשויים להכריע את מאבקי הירידה וצריך להיות ספורטאים עד הסוף".

כשנשאל מויאל עד מתי ימתין לבית"ר אמר: "באמת שאין לי תשובות, אבל אם שואלים אותי זה פחות חשוב מה יהיה עם שחקן כזה או אחר, כי מה שבאמת חשוב יהיה להחזיר את הקהל ליציע בשנה הבאה. יש משבר קשה מאוד שאני לא רואה איך פותרים אותו, וזה הדבר הראשון שצריכים להתעסק בו. כי עם כל הכבוד לכל אחד מהשחקנים פה, בלי הקהל זאת לא בית"ר".

אריאל הרוש הוסיף: "באמת היתה תקופה קשה מאוד. גם מקצועית וגם מנטלית לא היה פשוט לאף אחד. אנחנו שמחים שזה מאחורינו. באופן אישי יש לי חוזה לעוד שנתיים בבית"ר, אבל אעשה הכל כדי לצאת לאירופה בשנה הבאה, זאת המטרה הברורה שלי. אך בארץ תמיד הרצון שלי יהיה להמשיך ולשחק בבית"ר, זה הבית שלי".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
איש העסקים אלי טביב מגיע לאצטדיון טדי. קובי אליהו
ברקת ישכנע את גאידמק לגביו? טביב/קובי אליהו

בחדר ההלבשה נשמעה ביקורת על חן עזריאל שלא מסר לאבי ריקן שהיה חופשי במהלך המחצית השנייה. עזריאל חזר ואמר כי לא ראה את ריקן ואם היה רואה אותו היה בוודאות מוסר לו. עוזר המאמן ז'אן טלסניקוב ייצא הבוקר להשתלמות של שלושה שבועות בגרמניה. מתן בראשי לא ישחק נגד הפועל חיפה בשל צבירת כרטיסים צהובים, טל כחילה צפוי להחליפו וככל הנראה גם לקבל קרדיט עד לתום העונה. ברק משה זכה למחמאות מהצוות המקצועי בסיום לאחר שעלה לשחק אחרי תקופה ארוכה מאוד שלא פתח בהרכב.

בנוגע לסאגת עתידו של ארקדי גאידמק, עמותת האוהדים הבהירה לאנשיו של הבעלים כי לא תוותר על הסעיף המקנה לה אפשרות להביא רוכש עד ל-31 לאוגוסט, ובשלב זה ראש העיר ניר ברקת עובד על ניסיונות לייצר מצב בו המתווה אותו הציע לאלי טביב ייצא לפועל. ברקת יודע שכדי שזה יקרה יש צורך בגיוס של 6-8 מיליון שקל.

לאורך כל המחצית השנייה אתמול שוחח ברקת עם נציגי העמותה שמוליק לוי וליעד ניב, שהבהירו שוב כי העמותה אינה מתכוונת לוותר על הסעיף, כאשר בעמותה אומרים כי לא יוותרו גם במחיר של הליכה להליך משפטי, פתרון שלדעתם עדיף על המצב הנוכחי. השורה התחתונה נכון להיום היא שברקת ינסה לשכנע את גאידמק להקצות סכום כסף לכיסוי התחייבויות הקבוצה ויחד עם תרומות שיגוייסו לנסות ולסייע לטביב לקחת את הקבוצה עליו. אחרי יום העצמאות שנחגג ביום שלישי, צפויים טביב וברקת להיפגש, ולאחר הפגישה ניתן יהיה לדעת את הכיוון אליו הולך המועדון.

יו"ר הקבוצה, איציק קורנפיין, הציע בפני מקורביו של גאידמק את האפשרות שהוא עצמו יעזוב את הקבוצה על מנת לתת לבעלים שקט מול הקהל, במידה והצעד הזה ישכנע גם את עמותת האוהדים לוותר על הסעיף, אבל בשלב זה ההצעה נדחתה על ידי נציגי גאידמק.

איציק קורנפיין יו"ר בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
גאידמק מתעקש שהוא יישאר. קורנפיין/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully