וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: אחמד סבע ייעדר בין עשרה ימים לשבועיים

14.4.2013 / 16:07

החלוץ סובל מנקע בקרסול ויחמיץ בוודאות את המשחק מול אשדוד. חשש במועדון: "כך לא נראית קבוצה שנלחמת על חייה"

one

בשורות רעות למכבי נתניה: חלוץ הקבוצה אחמד סבע, שנפצע אתמול במהלך ה-0:0 מול הפועל רמת גן, עבר היום בדיקות, בהן התגלה כי הוא סובל מנקע בקרסול. סבע לא יהיה כשיר למשחק בשבת מול מ.ס אשדוד, ויידרש לנוח בין עשרה ימים לשבועיים. סבע אמר לצוות הרפואי שהוא סובל מכאבים עזים, אך הבטיח שינסה לחזור לפני תקופת ההחלמה.

אחמד סבע מכבי נתניה פצוע. קובי אליהו
עוד בשורות לא נעימות. סבע/קובי אליהו

אווירת נכאים השתררה אתמול (שבת) במכבי נתניה אחרי ה-0:0 עם הפועל רמת גן. למרות הסטטוס קוו בתחתית והעובדה שלקבוצה יש עדיין סיכוי להישאר, השחקנים נראו שבורים למדי בחדר ההלבשה. גם המאמן ראובן עטר ששוחח מעט עם השחקנים נראה מאוכזב מאוד. "ראובן היה נראה מאוכזב וכועס", העיד אחד השחקנים, "אבל יש לו על מה, ככה לא נראית קבוצה שצריכה להילחם על החיים שלה, לא הגענו למשחק, לא היינו נחושים, אנחנו צריכים להגיד תודה שלא הפסדנו".

במועדון נשמעו תלונות נגד החלק ההתקפי של הקבוצה, ועל כך שלמרות חילופי המאמנים השחקנים לא התעוררו ולא נראים טוב יותר. "מתחילת הפלייאוף אנחנו עם שער אחד בלבד ובלי שער שדה", אמר גורם במועדון, "ככה בטוח שאי אפשר להישאר ליגה, אנחנו חייבים להתעורר ומהר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
קובי דג'אני עם בן בנימין שחקני מכבי נתניה. ברני ארדוב
מתחילת הפלייאוף עם שער אחד בלבד. בן בנימין ודג'אני/ברני ארדוב

בניגוד לכל השחקנים שספגו ביקורות קשות על הנרפות והיכולת החלשה, השוער לואיג'י צ'נאמו דווקא זכה למחמאות. בקבוצה אמרו שאלמלא יכולתו היא הייתה יורדת בוודאות עם אפס נקודות מול האורדונים. "בכדורגל אין כזה דבר לבד. זה משחק קבוצתי", הצטנע השוער, "לפעמים חלק משחקים טוב וחלק פחות. היום הייתי אולי ביכולת טובה אבל ככה זה, לפעמים מישהו טוב יותר ומישהו פחות. אני לא יכול להגיד אם נישאר בליגה, אבל יכול להגיד שנעבוד קשה מאוד כדי לעשות הכל. אולי זה לא יספיק אבל זה הכדורגל. אם יהיה מגיע לנו לרדת אז נרד. כל יום אנחנו חושבים איך להשתפר ואיך לתת הכל כדי להישאר. עכשיו זה לא הזמן לדבר על בעיות אלא רק על רוח קבוצתית, ועל איך לתת הכל במשחק הבא".

"לא שיחקנו טוב נגד רמת גן", הוסיף השוער, "יש לנו מאמן והוא יגיד לנו מה הבעיות היו ומה אנחנו צריכים לעשות כדי להשתפר. העבודה שלי היא לשמור על שער נקי. אני מבטיח לאוהדים שאנחנו ננסה עד השנייה האחרונה".

שוער מכבי נתניה לואיג'י צ'נאמו. קובי אליהו
היחיד שהגיע למשחק. צ'נאמו/קובי אליהו

למרות אווירת הנכאים, בנתניה מאמינים שאפשר להישאר בעיקר בגלל ההגרלה שסידרה להם את מ.ס אשדוד, בית"ר ירושלים והפועל באר שבע בשלושת המחזורים האחרונים. "חוץ מבאר שבע, שכנראה תעשה את זה עד שניפגש, כל הקבוצות כבר הבטיחו הישארות", אמר גורם בנתניה, "אם לא ננצח את אשדוד אז לא מגיע לנו להישאר בליגה. זה משחק שאנחנו חייבים לקחת. הם רק רוצים לשמוע את שריקות הסיום של העונה הזו ואנחנו חייבים לנצל את זה, לא משנה מה".

ראובן עטר מאמן מכבי נתניה לצד עמית שומוביץ'. ברני ארדוב
משבוע לשבוע זה רק נראה רע יותר. עטר/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully