וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראובן עטר: "אני לוקח את זה קשה, לא רוצה שנרד ליגה"

מכבי נתניה סיימה ב-0:0 עם רמת גן ונותרה אחרונה, ראובן עטר מאוכזב: "זה היה משחק על החיים שלנו". אלי כהן: "זה מתסכל"

ברני ארדוב

זה הולך ומתקרב. מכבי נתניה עשתה הערב (שבת) צעד נוסף בדרך לירידה לליגה הלאומית ממנה ניסו להימנע כל כך. הקבוצה מעיר היהלומים אירחה את הפועל רמת גן לקרב בין שתי קבוצות שממוקמות עמוק מתחת לקו האדום, ולמעשה אחרונות בטבלה, אך בסופו של דבר שוב יצאה אבלה וחפוית ראש עם 0:0 חלש. האורדונים של אלי כהן היו מסוכנים יותר והגיעו ליותר מצבי הבקעה, אך גם הם בוזבזו. בסופו שך הערב מכבי נתניה נותרה במקום האחרון עם 29 נקודות, ואילו הפועל רמת גן נותרה במקום ה-13 עם נקודה אחת יותר.

ראובן עטר מאמן מכבי נתניה. ברני ארדוב
לוקח קשה את המצב. עטר/ברני ארדוב

מאמן מכבי נתניה ראובן עטר נראה שפוף בסיום, ואמר: "זה היה משחק על החיים שלנו ועל החיים של הפועל רמת גן. הם הגיעו ליותר מצבים מאיתנו. אין לי תלונות על המלחמה והרצון, גם היו רגעים במחצית השנייה ששיחקנו כדורגל, אבל במאבקים האלה זה לא מספיק. צריך יותר להעז. שחקנים לא הביאו שום יצירתיות כשהכדור היה ברגליים שלנו".

"מכבי נתניה תלויה מאוד באחמד סבע, זה המצב", הוסיף עטר. "הוא המוציא אל הפועל שלנו, והשנה הוא עוד יותר משמעותי. כשהוא פצוע, זה המצב. אני נאבק כאן על הישרדות של מועדון שאני מאוד אוהב. אני לוקח את זה קשה כי אני רוצה שהמועדון הזה לא יירד ליגה. עדיין אפשר לעשות משהו, הסטטוס-קוו בתחתית נשמר".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
אלי כהן מאמן הפועל רמת גן. ברני ארדוב
"נתניה לא הגיעה לאף מצב, זה מתסכל". אלי כהן/ברני ארדוב

אלי כהן: "נתניה לא הגיע לאף מצב, זה מתסכל"

מאמן הפועל רמת גן אלי כהן גם הוא היה מאוכזב בסיום: "זה משהו שמלווה אותנו כבר תקופה ארוכה - מגיעים למצבים ולא מבקיעים. נתניה כמעט לא הגיעה לאף מצב, זה מתסכל, אבל יש עוד שלושה משחקים ונצטרך לנצח אותם. אני מאמין בקבוצה הזאת ומקווה שנצליח לתרגם את היכולת גם לתוצאות טובות. זה טיבם של משחקים מהסוג הזה, שיש לחץ גדול. מגיע כל הכבוד לשחקנים על המאמץ. אין לי טענות, מלבד הצורך לשים את הכדור ברשת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully