וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוקומוטיב קובאן זכתה ביורוקאפ לאחר 64:75 על בילבאו

הרוסים הבטיחו כרטיס ליורוליג בעונה הבאה, ריצ'רד הנדריקס הצטיין עם 14 נק'. 8 נק' ו-9 ריב' ליותם הלפרין בניצחון באיירן

שלב ההצלבה ביורוליג נמצא בעיצומו, אך המפעל השני בחשיבותו באירופה - היורוקאפ - הוכרע כבר הערב (שבת). בסופו של הערב, רשמה לוקומוטיב קובאן זכייה ראשונה אי פעם בתואר אירופי עם ניצחון על בילבאו 64:75. הייתה זו הזכייה השלישית ברציפות של קבוצה רוסית במפעל, לאחר שבשנתיים האחרונות זכו חימקי מוסקבה וקאזאן בתואר.

ריצ'רד הנדריקס שחקן מילאנו מעל סמיח ארדן שחקן אפס איסטנבול. Salih Zeki Sayar, GettyImages
המצטיין. רייצ'רד הנדריקס/GettyImages, Salih Zeki Sayar

עבור קובאן, כמו גם עבור בילבאו, זה היה גמר אירופי ראשון אי פעם, ובסופו הקבוצה של ייבגני פאשוטין יצאה מחייכת וגם השיגה את הכרטיס ליורוליג בעונה הבאה, ותשחק בו לראשונה בתולדותיה. הקבוצה הבאסקית החביבה של פוטיס קציקאריס תנסה להשיג את הכרטיס המיוחל דרך הפלייאוף בליגה הספרדית.

המשחק ידע מהפכים רבים. בילבאו ירדה בתום הרבע הראשון ביתרון זעיר של 16:17, ואף הגדילה את היתרון לשבע נקודות, אך אז קובאן ביצעה בריחה הודות לניק קלאת'ס ואקס מכבי תל אביב ריצ'רד הנדריקס. היא ירדה להפסקה ביתרון של שמונה נקודות, ופתחה פער דו ספרתי עם הכניסה לרבע האחרון, אותו שמרה עד הסיום. ריצ'רד הנדריקס הצטיין אצל קובאן עם 14 נקודות ותשעה ריבאונדים, כשאלכס מאריץ' הוסיף דאבל-דאבל של 12 נקודות ו-10 ריבאונדים. דרק בראון תרם 11 וניק קלאת'ס ומנטס קאלנייטיס קלעו 10 נקודות כל אחד. קוסטס ואסיליאדיס הוליך את המפסידה עם 16 נקודות ומילובאן ראקוביץ' הוסיף 11.

יותם הלפרין שחקן באיירן מינכן (ימין) מול דניס שרדר שחקן בראונשוויג. GettyImages
עוד ניצחון לאוסף. הלפרין/GettyImages

* בגרמניה, יותם הלפרין ובאיירן מינכן הביסו את פניקס האגן 83:119, שהעניק להם את המקום השלישי בבונדסליגה. הגארד הישראלי עלה בחמישייה של הבווארים, שיחק 28 דקות ובהן קלע 8 נקודות (2 מ-2 משתי נקודות, 0 מ-2 מהשלוש, 4 מ-6 מקו העונשין), קלט 9 ריבאונדים, ומסר 3 אסיסטים. החבורה של סבטיסלאב פשיץ' עלתה למאזן של עשרים ניצחונות מול עשרה הפסדים.

* ברוסיה, יובל נעימי גם כן פתח בחמישייה של טריומף מוסקבה, שהשיגה הערב ניצחון יוקרתי על קאזאן החזקה, עם 72:79. נעימי שיחק 20 דקות, בהן קלע 7 נקודות (2 מ-5 משתיים, 1 מ-4 משלוש) וכן הוסיף 2 ריבאונדים ואסיסט. טריומף עלתה למאזן של שמונה ניצחונות ועשרה הפסדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully