וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: דודו ביטון ואפואל ניקוסיה מתקרבים לאליפות

החלוץ נכנס בדקה ה-71 ב-0:0 מול אנורתוזיס (ללא יצחקי ואוחיון). 0:2 לשפונגין ואומוניה על א.א.ק של בן שמעון וחיימוב

דודו ביטון ואפואל ניקוסיה עשו הערב (שבת) צעד נוסף לעבר זכייה באליפות קפריסין. החלוץ הישראלי נכנס כמחליף בדקה ה-71, כשקבוצתו סיימה ב-0:0 מול אנורתוזיס ושמרה על פער שש נקודות בפסגה. ברק יצחקי הפצוע לא היה בסגל של אנורתוזיס וגם משה אוחיון לא שותף.

יובל שפונגין השלים 90 דקות בהרכבה של אומוניה ניקוסיה, שניצחה 0:2 בחוץ את א.א.ק לרנקה של רן בן שמעון וגיא חיימוב. השוער נכנע לשער של ברונו אגיאר בדקה ה-11, ובדקה ה-37 הוציא עוד כדור מהרשת לאחר מבצע של ז'ואאו אלבס. אוהד לויטה ישב על הספסל של אומוניה.

* גיא אסולין נכנס בדקה ה-61, אבל הפסיד יחד עם ראסינג סנטאנדר 1:0 לג'ירונה. ראסינג נותרה מתחת לקו האדום בליגה השנייה בספרד.

* דן מורי לא שותף במשחקה של ויטסה, שהוליכה 0:3 במשחק החוץ מול רודה, אך נפרדה ממנה ב-3:3 אחרי שספגה שער שוויון חמש דקות בתוך תוספת הזמן. ויטסה זמנית במקום השני בהולנד עם 61 נקודות, כשאייאקס המוליכה (63 נקודות) תתארח מחר אצל פ.ס.וו איינדהובן השלישית (60)

יובל שפונגין שחקן אומוניה ניקוסיה. AP
אומוניה עם עוד ניצחון. יובל שפונגין והחברים/AP

* הערב נסגר עם ארבעה משחקים של הנציגים הישראלים בבלגיה. אליניב ברדה לא שותף בניצחון 1:2 של גנק על לוקרן בפלייאוף העליון של הליגה. גנק הפכה פיגור 1:0 וניצחה הודות לשערים של גלינור פלט ההונלדי (65) וקלווין נגקונגקה הדרום-אפריקאי (84).

* בירסחוט של רועי דיין ודור מלול הפסידו לסרקל ברוז' 2:1. בעוד מלול נכלל בסגל, דיין פתח בהרכב בירסחוט והוחלף בדקה ה-64.

* שלומי ארבייטמן פתח בהרכב והשלים 90 דקות מלאות, בהן לא כבש, בתבוסה של מונס 3:0 לקורטרייק. צ'רביץ' (45), נ'פרור (51) ודה מטס (86) כבשו למארחת, שחגגה ניצחון ביתי גדול.

* גל שיש פתח בהרכב ווסלנד בוורן, שסיימה בתיקו 1:1 עם שרלואה. ברק בדש הפצוע לא נכלל בסגל של בוורן, ואילו מוחמד גדיר נותר על הספסל ולא שיחק. מתן אוחיון לא נכלל בסגל שרלואה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully