וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלופ: "אני מוכן להתערב שבאיירן תדבר עם פפ"

מאמן דורטמונד סבור שהבווארים יתייעצו עם מאמנם הבא לפני המפגש מול בארסה. זאמר: "למה? הוא מעולם לא ניצח אותם"

הגרלת חצי גמר ליגת האלופות שנערכה אמש (שישי) סיפקה צמד משחקים מרתקים. ריאל מדריד תפגוש את דורטמונד בקרב בין שתי האלופות היוצאות של ספרד וגרמניה, אך נראה כי מרבית העיניים תהיינה נשואות למפגש הענק בין ברצלונה לבאיירן מינכן.

עבור פפ גווארדיולה מדובר כמובן בסוג של דרבי, שכן מאמנה של בארסה לשעבר יעמוד החל מהעונה הבאה על הקווים באליאנץ ארינה וידריך את באיירן. לכן, מיד לאחר ההגרלה יצאו ראשי הקבוצה הבווארית בהצהרות והכחשות גורפות לגבי כוונה זו או אחרת להרים טלפון לפפ ולבקש עצות.

פפ גווארדיולה מאמן ברצלונה. רויטרס
משחק אמוציונלי עבורו והוא בכלל לא מאמן. גווארדיולה/רויטרס

יופ היינקס אמר: "אני לא צריך עזרה בלמידת היריב מאף אחד. תנו לי ולעבודה שאני עושה את הכבוד המגיע לה". קרל היינץ רומיניגה הוסיף: "אין שום צורך בכך, כי יופ מכיר את בארסה טוב יותר מאשר הוא מכיר את באיירן" ואילו המנהל הטכני מתיאס זאמר חתם בחיוך: "למה שנעשה זאת? הרי גווארדיולה מעולם לא ניצח את ברצלונה".

אלא שיש כאלה שחושבים אחרת ואחד מהם הוא יורגן קלופ. מאמן בורוסיה דורטמונד, שאמר בעבר שהוא רוצה להיות "המוריניו של גווארדיולה בגרמניה", עושה כנראה את הדרך הנכונה לשם והוא סבור: "אני מוכן להתערב שבאיירן תדבר עם גווארדיולה לפני המשחק".

אגב, בברצלונה נזכרו ביממה האחרונה במפגש הקודם מול באיירן, ברבע גמר ליגת האלופות של 2009. הקטאלנים חגגו עם 0:4 קליל במשחק הראשון, אך גווארדיולה הורחק ומי שהחליפו על הקווים בתיקו 1:1 באליאנץ ארינה היה כמובן טיטו וילאנובה, שיקווה לחייך פעם נוספת באותו אצטדיון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully