וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: איגייבור השווה בדקה ה-90 ועשה תנועה מגונה

דרבי מטורף באנדלוסיה: סביליה הוליכה 0:3, בטיס חזרה ואקס הפועל ת"א חתם קאמבק גדול והפנה אצבע משולשת לקהל

שבע שנים לא ניצחה בטיס משחק ביתי בדרבי של סביליה. הירוקים אירחו הערב (שישי) את יריבתם המושבעת סביליה ורצו לנקום על התבוסה 5:1 מהסיבוב הראשון. הם שוב לא ניצחו, סבלו פעם נוספת מבליץ מרשים של סביליה בפתיחה, אבל הצליחו לייצר קאמבק מפואר לעיני אוהדיהם, עם חזרה מ-3:0 ל-3:3, כולל שער שוויון דרמטי של נוסא איגייבור (שערו הראשון העונה). בעקבות התיקו עלתה בטיס למקום השישי והיא עם 48 נקודות, בעוד סביליה במקום העשירי עם 42.

נוסא איגייבור שחקן בטיס אחרי שכבש לרשת סביליה. רויטרס
הזמן המושלם לשער בכורה בליגה הספרדית. נוסא איגייבור/רויטרס

בסיבוב הראשון סביליה דהרה ל-0:3 תוך 33 דקות. והערב? בדיוק אותו דבר. איבן ראקיטיץ' כיכב בפתיחת המשחק, כשבדקה השביעית הכניע את אדריאן מזווית קשה בצד שמאל ובדקה ה-19 שלח את אלברו נגרדו שהיה בנבדל, אבל הכדור חזר לראקיטיץ' מחאבי צ'יקה והקרואטי השלים צמד. נגרדו מצא את הרשת אחרי אסיסט של חוסה אנטוניו רייס בדקה ה-33 ורשם שער שמיני בארבעת משחקי הליגה האחרונים.

גמור? בטיס הראתה הפעם שהיא לא מתפרקת. בדקה ה-43 - אותה דקה בה סביליה כבשה את הרביעי במפגש הקודם - הצליח הקולמביאני דורלאן פאבון לחטוף כדור מגארי מדל ולהקפיץ מעל בטו כדי לצמק ל-3:1 במחצית. רובן קסטרו הפך את המשחק למעניין עם פנדל בדקה ה-54 אחרי שלטענת השופט נדחף ברחבה על ידי פדריקו פאסיו, ומדל סיבך עוד יותר את המצב של סביליה שתי דקות לאחר מכן, עם סטירה לפניו של חוסה קניאס שעלתה לו כמובן בהרחקה.

בטיס החמיצה ונראה כי כבר לא תנצל את היתרון המספרי, אבל בדקת הסיום היא קיבלה קרן מפוקפקת וממנה המחליף נוסא איגייבור, שהגיע בקיץ מהפועל תל אביב ונכנס רק בדקה ה-82, נגח בעוצמה לרשת את שער הבכורה שלו בספרד ונתן את האות לטירוף חושים באצטדיון בניטו ויאמרין. איזה דרבי נהדר.

אלא ששם לא נגמר הבלגן. מיד לאחר השער, איגייבור רץ לכיוון הקהל של סביליה וחגג בצורה מתריסה עם אצבע משולשת. גם מאמנו פליפה מל ביצע את אותה תנועה מגונה ולאחר מכן הסביר: "לא כיוונתי אותה לקהל שלהם, רק למישהו ספציפי".

אלברו נגרדו שחקן סביליה חוגג שער מול בטיס. רויטרס
בדקה ה-33 הדברים נראו אחרת לגמרי. אלברו נגרדו חוגג/רויטרס
דורלאן פאבון שחקן בטיס כובש מול סביליה. רויטרס
החל את הקאמבק. דורלאן פאבון כובש/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully