וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר פאר הודחה ברבע הגמר בקטוביצה

הישראלית נתנה פייט מצוין נגד קאדנטו הרומניה (117 בעולם) והובילה כבר 5:7, אבל נכנעה בתום למעלה משעתיים 6:3, 6:3

שחר פאר תזכור מן הסתם לחיוב את השבוע הנוכחי בפולין אחרי שהיא הצליחה לאחר חודשים ארוכים להשיג מקום ברבע גמר, אבל הערב (שישי) היא הודחה בשלב הזה בטורניר קטוביצה (פרסים בסך 235 בעולם) על ידי אלכסנדרה קאדנטו הרומניה (117 בעולם) בתום מותחן שנמשך למעלה משעתיים 5:7, 6:3, 6:3. פאר ידעה שניצחון יקנה לה הישג משמעותי שישפר עבורה את הדירוג ויזכה אותה במפגש עם פטרה קביטובה, אבל היא לא הצליחה לעמוד בלחץ.

הטניסאית הישראלית שחר פאר. Graham Denholm, GettyImages
לא עמדה בלחץ. שחר פאר/GettyImages, Graham Denholm

שתי הטניסאיות התקשו לשמור על ההגשות בתחילת המשחק, כאשר תחילה עשתה זאת קאדנטו ופאר חיקתה אותה במשך ששת המשחקונים הראשונים בדרך ל-3:3. מכאן השתיים החלו לשמור על ההגשות שלהן במשחקונים הבאים ובמצב של 5:5 היא השיגה שני משחקונים נוספים בדרך ל-5:7.

פאר נשברה גם בפתיחת המערכה השנייה והרומניה עלתה ל-0:2 מהיר ובהמשך נשברה בפעם השנייה במשחקון החמישי בדרך לפיגור 4:1. קאדנטו השיגה שבירה נוספת וסגרה את הסיפור עם 3:6 בדרך למערכה נוספת ומכרעת.

גם המערכה השלישית נפתחה עם שבירות הדדיות כשכל אחת השיגה שתיים בששת המשחקונים הראשונים שהסתיימו ב-3:3 דרמטי. אלא שכאן פאר כבר לא הצליחה לעשות משהו מול הרומניה ששמרה על ההגשות שלה והשיגה שבירה נוספת שנתנה לה את הביטחון להמשיך הלאה ולסגור את הסיפור עם 3:6 נוסף.

עוד בטורניר כאמור קביטובה המדורגת ראשונה ניצחה 3:6, 2:6 את פטרה מרטיץ' הקרואטית (91 בעולם). גם רוברטה וינצ'י בחצי הגמר (2 בטורניר, 13 בעולם) אחרי 1:6, 0:6 על קרולינה פליסקובה ותפגוש בשלב הבא את אניקה בק הגרמניה (74) שניצחה 6:7, 0:6 את מריה אלנה קמרין שהגיעה מהמוקדמות (174).

  • עוד באותו נושא:
  • שחר פאר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully