וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: הפועל ומכבי ראשון לציון עם ניצחונות קלים

הצהובים ניצחו 27:30 את קרית מוצקין בחוץ, האדומים גברו 26:32 על אס"א, שהבטיחה את מקומה בליגה. נס ציונה ניצחה

המחזור ה-21 בליגת העל בכדוריד הושלם היום (שישי) כשהמוקד היה בחלק התחתון. קרית אונו שנוצחה בנס ציונה תתמודד בפלייאוף התחתון, מה שאומר שבמחזור הסיום המאבק על ההישארות יהיה בין נס ציונה שתפגוש את ארזים רמת גן לבין סביון שתארח את רחובות. מי שהבטיחה באופן ודאי את הישארותה היא אס"א תל אביב עם 16 נקודות, למרות ההפסד שלה להפועל ראשון לציון. אס"א תארח במחזור הסיום של הליגה הסדירה את קרית מוצקין, אבל גם אם נס ציונה וסביון ישתוו אליה בנקודות, יחס השערים שלה בשני המפגשים מול כל אחת מהקבוצות הוא טוב יותר (בשער יותר מסביון, ובארבע יותר מנס ציונה).

פיליפ מריאן, שחקן מכבי ראשון לציון כדוריד. ברני ארדוב
עוד ניצחון קליל. פיליפ מריאן/ברני ארדוב

א.כ. נס ציונה – הפועל קרית אונו 23:31

המארחת פתחה מצוין את המשחק עם 2:7 שהפך ל-5:12 בדקה ה-25. קרית אונו ניסתה להקטין את ההפרש בפתיחת החצי השני (18:11 בדקה ה-40). אונו המשיכה באותה המגמה והגיעה עד ל-22:18 בדקה ה-47 כשהקפטן עמית כהן הורחק באדום. למרות זאת נס ציונה חזרו להוליך בשישה שערים והבטיחו את הניצחון. מושיקו אלימלך, שוערה של נס ציונה, היה המצטיין. ברק פריד הוביל את נס ציונה עם שישה שערים, עמית גל עם תשעה שערים לקריה. קרית אונו סוגרת את העונה הסדירה מבלי שהצליחה לנצח בחוץ. נס ציונה מגיעה למחזור הסיום בכושר טוב עם שלושה ניצחונות רצופים.

רמת השרון – א.ס. סביון 29:28

סביון הייתה טובה מההתחלה. במחצית השנייה האורחים עלו ל-16:21. רמת השרון חזרה לתמונה בעשר הדקות האחרונות. בדקה ה-42 שחר מיארה מסביון ואלכנסדר פאצ'ינוביץ' שוער רמת השרון קיבלו כרטיסים אדומים בעקבות תקרית ביניהם. ברמת השרון נכנס לשער רועי טרשנסקי בן ה-18, שסיפק עשר עצירות והחזיר את רמת השרון למשחק. טונדיי עבדול ראשיד הוביל את רמת השרון עם שבעה שערים, ואילו גיל יעקב במשחק מצוין הצעיד את סביון עם 11 שערים.

הפועל ראשון לציון – אס"א תל אביב 26:32

האורחים הפגינו משחק מצוין במחצית הראשונה והיו צמודים לאדומים עם 11:11 חמש דקות להפסקה. במחצית השנייה השליטה של הפועל הייתה משמעותית יותר, והיא הוליכה 22:29 בכניסה לעשר הדקות האחרונות. בויאן בוטוליה הוביל את הפועל ראשון לציון עם שמונה שערים, תום מטלון כבש את אותה כמות בצד המפסיד.

מכבי קרית מוצקין - מכבי ראשון לציון 30:27

האיכויות של האלופה ומחזיקת הגביע שכבר הבטיחה את יתרון הביתיות לכל אורך סדרת הפלייאוף היו ברורים. מוצקין לעומתה תסיים בכל מקרה במקום החמישי, וזה אומר שהיא תפגוש בסדרת רבע גמר הפליאוף את בני הרצליה שתיהנה מיתרון הביתיות. מכבי ראשון לציון תפגוש ברבע גמר הפלייאוף את אס"א תל אביב או את רמת השרון. פיליפ מריאן הוליך את האלופה עם שמונה שערים ואילוד ושאן בוזוליאק הוביל עם שבעה שערים את מוצקין.

עירוני רחובות – מכבי ארזים רמת גן 20:36

משחק חד צדדי הסתיים בניצחון קל לרחובות שעולה למקום השישי (אם תשמור עליו, היריבה שלה ברבע גמר הפלייאוף תהיה הפועל ראשון לציון או מכבי תל אביב שיתמודדו ביניהן במחזור הסיום).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully