וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: 0:1 דרמטי למלאגה על אוסאסונה, תיקו לוולנסיה

ז'וליו באפטיסטה כבש שער דרמטי לאנדלוסים בתוספת הזמן. 3:3 בין ולנסיה לאספניול. לה קורוניה השיגה 0:4 מרשים בלבנטה

ללא ארבע הראשונות בטבלה ערב המחזור, שכולן ימתינו ליום ראשון כדי לשחק, המחזור ה-31 בלה ליגה הספרדית יצא לדרך הערב (שבת), עם ארבעה משחקים. במוקד עמד משחקה של מלאגה, שהתאוששה מההדחה הטראומטית מליגת האלופות עם 0:1 דרמטי על אוסאסונה, אבל את ההצגה סיפקו דווקא ולנסיה ואספניול, שהעמידו שישה שערים בדרך ל-3:3 דרמטי. דפורטיבו לה קורוניה המשיכה לברוח מהתחתית, עם 0:4 מרשים בלבנטה.

מנואל איטורה שחקני מלאגה חוגגים. רויטרס
שוב היו מעורבים במשחק דרמטי, הפעם הם חייכו. שחקני מלאגה/רויטרס

מלאגה - אוסאסונה 0:1

אחרי ההדחה הכואבת מליגת האלופות על ידי בורוסיה דורטמונד, האנדלוסים חזרו לליגה ושוב היו מעורבים בדרמה גדולה, אך הפעם הם היו בצד השמח. אוסאסונה, שעדיין לא ניצלה סופית מירידה לליגה השנייה, נלחמה ונתנה פייט לקבוצת הצמרת של מנואל פלגריני, אבל המילה האחרונה הייתה של ז'וליו באפטיסטה.

החלוץ הברזילאי הנהדר כבש שער דרמטי עמוק בתוספת הזמן והעניק לאנדלוסים 3 נקודות יקרות. מלאגה הפעילה לחץ בלתי פוסק על שערו של אנדרס פרננדס. חואקין בעט כדור חזק שנהדף על ידי שוער אוסאסונה, אבל באפטיסטה היה שם כדי לבעוט פנימה מקרוב אחרי שהגנת האורחים כשלה בהרחקה. מלאגה חזרה למקום הרביעי בעקבות הניצחון הזה כשבמאזנה 50 נקודות. אוסאסונה נותרה במקום ה-15 בטבלה, כשהיא רחוקה ארבע נקודות מהמקום שממנו יורדים לליגה השנייה בתום העונה.

ג'ונאס עם אבר באנגה שחקני ולנסיה. רויטרס
טעות אחת בהגנה עלתה להם במשחק. ז'ונאס ובאנגה/רויטרס

אספניול - ולנסיה 3:3

איזה משחק ענק קיבלנו, איזו דרמה, ואילו שתי קבוצות שפשוט סירבו הערב לרדת מנוצחות. ולנסיה, שחשקה במקום הרביעי שמוביל לליגת האלופות לחצה בפתיחה, אבל דווקא המארחים היו אלה שעלו ליתרון ראשון, כשווקאסו מובארק כבש בתוך תוספת הזמן של המחצית הראשונה. ולנסיה לא נלחצה, ושמונה דקות בתוך המחצית השנייה היא כבר השוותה, כשאבר באנגה בישל לסרחיו קנאלס.

דווקא כשהיה נדמה שהמשחק ייגמר ב-1:1 אפור יחסית, התחיל האקשן. ורדו החזיר את אספניול ליתרון בדקה ה-82, אבל ז'ונאס שוב בשווה בדקה ה-87, לאחר שרוברטו סולדאדו הוריד לו בנגיחה וג'ונאס ירה בעיטה שטוחה. דקה בתוך זמן פציעות הימם סולדאדו את האוהדים המקומיים, כשבאנגה סידר לו מצב נוח כדי לחגוג את שערו ה-50 במדי ולנסיה בליגה. נגמר? הצחקתם. אספניול יצאה להתקפה אחרונה, סרחיו גרסיה ניצל טעות מחרידה בהגנת האורחים, הכניע את השוער והמשחק נחתם ב-3:3 ענק. ולנסיה מאבדת נקודות חשובות, אבל לפחות מספקת לאוהדיה לא מעט דרמה.

לבנטה - דפורטיבו לה קורוניה 4:0

מה תגידו על הקאמבק של לה קורוניה? הקבוצה מגליסיה הייתה קבורה במקום האחרון, אבל בזכות ארבעה ניצחונות רצופים עלתה זמנית למקום ה-16 ומעל הקו האדום. דפור לא חיכתה יותר מדי, וכבר בדקה ה-12 חואן קרלוס ואלרון בעט בימין פנימה וחגג שער ליגה ראשון מאז אוגוסט 2009 (!) אז כבש לרשת ריאל מדריד בברנבאו. פיצי הפורטוגלי הכפיל בדקה ה-20 ובן ארצו נלסון אולביירה נעץ את השלישי בדקה ה-28, כשהסתובב על השומר שלו ובעט בשמאל פנימה מ-18 מטרים. בתוספת הזמן נעץ ברונו גאמה, עוד פורטוגלי, את המסמר האחרון ברשת של לבנטה האומללה.


ויאדוליד - חטאפה 1:2
לוויאדוליד: אוסקר (689, חאבי גרה (73). לחטאפה: פאקו אלקאסר (45)

שחקן דפורטיבו לה קורוניה חואן ואלרון. GettyImages
שער ליגה ראשון מאז אוגוסט 2009. חואן קרלוס ואלרון/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully