וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשדוד - הפועל חיפה: ניצחון ירגיע את כולם

צרפתי בספק אצל האדומים, שרוצים להמשיך בתנופה מול המארחת הלחוצה (ש', 18:10). מזרחי החזיר את רביבו לסגל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה:

* מ.ס. אשדוד והפועל חיפה נפגשו 29 פעמים בליגה הראשונה. אשדוד ניצחה 11 פעמים, הפועל חיפה שמונה ועוד עשרה משחקים נגמרו בתיקו.

* כשהמשחקים נערכים בעיר הנמל הדרומית יש לאשדוד שמונה ניצחונות מ-15 משחקים ולהפועל חיפה רק שניים.

* הניצחון האחרון של הפועל חיפה באשדוד היה לפני 12 שנה, במרץ 2001, 0:2 משערים של אורן זיתוני ומיכאל אניצ'יץ'. מאז בשמונה משחקים: שלוש תוצאות תיקו וחמישה הפסדים, הפרש שערים 4:14.

* לניר קלינגר הולך כמאמן נגד אשדוד. יש לו שבעה ניצחונות, שלוש תוצאות תיקו ושלושה הפסדים מולה.

* לעומת זאת, ב-22 משחקים בהם אימן מול הפועל חיפה, יוסי מזרחי רשם 11 הפסדים, שישה ניצחונות וחמש תוצאות תיקו.

נתונים: אתר דריבליסט

מאמן הפועל חיפה ניר קלינגר. אדריאן הרבשטיין
אוהב לשחק מול אשדוד. קלינגר/אדריאן הרבשטיין

מפתחות והכנות:

מ.ס אשדוד:

המארחת אמנם ממוקמת במקום השביעי ורחוקה שבע נקודות מהקו האדום, אך בקבוצה רוצים לצבור שלוש נקודות נוספות ולהבטיח באופן מעשי עונה נוספת בליגת העל. "ניצחון מול הפועל חיפה והבטחנו את ההישארות", אמר גורם במועדון, "אנחנו תלויים רק בעצמנו כרגע, וחבל שנסתבך לקראת סיום העונה".

המאמן יוסי מזרחי החליט להחזיר לסגל את דוד רביבו ודימיטאר מקרייב, שלא התלבשו כלל בשני המשחקים האחרונים. רביבו אף צפוי לפתוח בהרכב, כאשר בקבוצה סומכים על הניסיון שלו ומאמינים שיצליח לסחוב את הקבוצה לניצחון. המגן הניגרי ג'ואון אושאניווה התאושש מפציעה בברכו וצפוי לפתוח בעמדת המגן השמאלי. אמיר בן שמעון יפתח בקישור, כאשר סטפן שצ'פוביץ' יפתח בחוד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
דוד רביבו, שחקן מ.ס אשדוד. מגד גוזני
חוזר לסגל. דוד רביבו/מגד גוזני

הפועל חיפה:

המאמן ניר קלינגר שוחח כל השבוע עם שחקניו במטרה להחדיר להם מוטיבציה. הוא ביקש מהם לא לחשוב שהמשימה הושלמה ואמר להם שהפסד יכול לסבך אותם שוב במאבקי ההישארות. "אם ננצח נוכל להיות באמת רגועים ואחרי כל מה שעברנו העונה, להיות רגועים שלושה משחקים לסוף יעשה לנו רק טוב", אמר אחד השחקנים, "אנחנו רוצים להוכיח שמבין קבוצות הפלייאוף התחתון אנחנו הטובים ביותר, כך שנרצה לסיים במקום השביעי וזה חשוב לנו".

גיא צרפתי עדיין בספק, אך בחיפה יש כאלה שאמרו שהוא מסוג השחקנים שלא מסוגלים להחמיץ משחקים ויש סיכוי טוב שיוכל לשחק. רק בסמוך למשחק יחליט קלינגר אם להרכיב את צרפתי או להעלות את יוסי דורה על חשבונו. ולדימיר גלושצ'ביץ' שסובל מדלקת בגיד אכילס לא יהיה בסגל. אושרי רואש צפוי שוב לשבת על הספסל, כאשר גל אראל ודושאן ברקוביץ' ימשיכו לקבל את הקרדיט בהגנה. "אושרי חשוב לנו מאוד", אמר גורם במועדון, "יואב רוצה אותו מאוד לעונה הבאה. ההגנה התייצבה בזמן שהוא היה מורחק וקשה עכשיו להחליף, אבל ברור לכולם שהוא בורג מרכזי מאוד במועדון".

שחקן הפועל חיפה גיא צרפתי. ברני ארדוב
יילחם כדי לשחק. צרפתי/ברני ארדוב

יעמדו למבחן:

מ.ס אשדוד: עופר ורטה

ורטה נמנה באופן קבע על סגל הנבחרת הצעירה של גיא לוזון, אך בחודשים האחרונים נעדר בשל פציעה ברגלו. לאחרונה חזר להרכב אשדוד וכעת עליו להוכיח שכושר המשחק שלו לא נפגע, כי בנבחרת הצעירה בונים עליו לקראת היורו הקרוב.

הפועל חיפה: אעהד עזאם

הקשר הצעיר מתקרב לסיום העונה ומטרה נוספת עבורו והיא לקבל מקום בהרכב הנבחרת הצעירה למשחקי היורו. במשחקים הקרובים עזאם יצטרך להוביל את חיפה למקום השביעי, לבשל ולכבוש כדי להראות לכולם שהמקום שלו לקראת היורו מובטח. עזאם נמצא כבר בכושר מצוין והמשחק מול אשדוד הוא קרקע טובה עבורו לתרגם זאת גם לשערים.

עופר ורטה, מ.ס אשדוד. ברני ארדוב
לא רק באשדוד בונים עליו, אלא גם בנבחרת הצעירה. עופר ורטה/ברני ארדוב

הרכבים משוערים:

מ.ס אשדוד: אופיר מרציאנו, עופר ורטה, יאיא פטי, ישראל ראש, ג'ואון אושאניווה, מיקי סירושטן, ניר ביטון, בנצי מושל, (אמיר בן שמעון), דוד רביבו, מוראד אבו ענזה, סטפן שצ'פוביץ'.

הפועל חיפה: קאלה דרשלר, טובראנו פינאס, גל אראל, דושאן ברקוביץ', דנילו ניקוליץ', יוסי דורה (גיא צרפתי), אעהד עזאם, רן אבוקרט, לירן כהן, מהראן לאלה, יובל אבידור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully