וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מוריניו מעדיף את בארסה על פני באיירן בחצי הגמר"

בספרד מדווחים שמאמן ריאל חושש מהבווארים ומעדיף אפילו קלאסיקו בחצי גמר האלופות. ואן ניסטלרוי ישלוף את הכדורים

שעות ספורות בלבד נותרו עד הגרלת משחקי חצי הגמר בליגת האלופות (13:00) אליהם העפילו ברצלונה, ריאל מדריד, באיירן מינכן ובורוסיה דורטמונד, ובספרד וגרמניה דרוכים לקראת הציוותים האפשריים שההגרלה עשויה לזמן. המשחקים ייערכו ב-23-24/4 וב-30/4 ו-1/5, כשגם המארחת בגמר תוגרל היום, ומי שקיבל מאופ"א את הכבוד לשלוף את הכדורים בטקס בניון הוא רוד ואן ניסטלרוי, מאגדות ליגת האלופות שכבש 60 שערים במפעל (38 במדי מנצ'סטר יונייטד, 13 במדי ריאל מדריד ו-9 במדי פ.ס.וו איינדהובן).

ז'וזה מוריניו, מאמן ריאל מדריד. רויטרס
17 משחקי קלאסיקו כבר מאחוריו. ז'וזה מוריניו/רויטרס

בספרד מדווחים הבוקר שלא רק אוהדי ריאל ישמחו לקלאסיקו מול ברצלונה בחצי הגמר, אלא גם ז'וזה מוריניו. על פי הדיווחים המיוחד חושש מאוד ממפגש עם באיירן מינכן הלוהטת ומעדיף עוד עימות מול היריבה השנואה אותה כבר למד להכניע אחרי לא פחות מ-17 משחקי קלאסיקו בתוך פחות משלוש שנים. למרות זאת, בסוכניות ההימורים ברצלונה ממשיכה להיות הפייבוריטית לזכייה, כאשר ריאל מעט מאחוריה, באיירן רק שלישית ודורטמונד אחרונה.

מריו מנדז'וקיץ' באיירן מינכן חוגג שער. רויטרס
לא מפחדים מאף אחד. מנדז'וקיץ'/רויטרס

במינכן לא מתרגשים מהמהמרים ומאמינים ביכולתם לחזור לגמר בפעם השלישית בארבע שנים, ואף להשלים את המלאכה עם זכייה בתואר היוקרתי ביבשת. "לא אכפת לי את מי נקבל בחצי הגמר", אמר מריו מנדז'וקיץ'. "אם אתה רוצה לזכות בגביע אתה צריך לנצח את הקבוצות הכי טובות, ואם נמשיך לשחק כל כך טוב אנחנו יודעים שיש לנו סיכוי לעשות את זה".

"זה חלום בשבילי להגיע כל כך רחוק בעונה הראשונה שלי בליגת האלופות", הוסיף החלוץ הקרואטי. "ואני בטוח שאנחנו יכולים לזכות בהכל. זה טוב שכבר הבטחנו את האליפות כדי שהמאמן יוכל לתת מנוחה לכמה שחקנים, וכמובן שאנחנו רוצים לזכות בכל התארים שנותרו, והוכחנו שיש לנו את האיכויות כדי לקחת אותם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully