וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: פנאתינייקוס ניצחה את ברצלונה והשוותה ל-1:1

דרמה אדירה הסתיימה עם ניצחון היוונים 65:66 בזכות שלשת ניצחון של דיאמנטידיס שהחייה את הסדרה. נבארו סיים עם 20

אימג'בנק GettyImages

סדרה אדירה מתפתחת בין ברצלונה לפנאתינייקוס ברבע גמר היורוליג, ממש כמו ב-2010/11. אז, ברצלונה ניצחה בקושי את המשחק הראשון ופאו ענתה עם שלושה ניצחונות רצופים בדרך לפיינל פור ולניצחון על מכבי תל אביב בגמר. הערב (חמישי), ההיסטוריה החלה להיות משוחזרת. אחרי ניצחון קטלאני בהארכה במשחק 1, היוונים השיגו 65:66 עצום בספרד בזכות שלשת ניצחון של דיאמנטידיס והם חוזרים הביתה בשוויון 1:1.

סטפון לאזמה פנאתינייקוס מול ג'ו אינגלס ברצלונה. GettyImages
הסדרה עוברת כעת ליוון. לאזמה במאבק עם אינגלס/GettyImages

סופו שחורציאניטיס פתח עם ארבע מהירות, שהכניסו את היוונים למשחק ולצד הגנה פנטסטית בעשר הדקות הראשונות הם שמרו על יתרון קטן, 11:16 בתום הרבע הראשון. אלא שהרבע הבא היה שייך כל כולו לקטאלנים, שהחלו לשמור בעצמם, הרשו 11 נקודות בלבד וביצעו מהפך כדי לרדת למחצית ביתרון חמש, 27:32. תשע נקודות של חואן קרלוס נבארו עשו את העבודה במשחק מרובה בהחטאות ואיבודים.

בארסה חזרה חדה מחדרי ההלבשה ושלשה של סאדה קבעה 27:40, היתרון הגדול של המארחים במשחק. אלא שלפאו יש המון אופי ולא פחות כישרון וריצת 5:18 החזירה אותה למשחק עוד לפני שהרבע השלישי הסתיים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
ג'רארד פיקה במשחק כדורסל של ברצלונה. רויטרס
גם פיקה בטח נהנה מהדרמה/רויטרס

המתח המשיך לעלות ושש דקות לסיום, שלשה של דיאמנטידיס היממה את הפלאו בלאוגראנה והעלתה את הירוקים ליתרון אחרי דקות ארוכות מאוד, 58:60. אלא שכאן היה תורה של בארסה להגיב ונבארו החזיר לה את היתרון עם שני סלים ענקיים והגנה קשוחה. פאו לא ויתרה ומייקל בראמוס קלע שלשה נהדרת, אבל החטיא הזדמנות לקבוע יתרון. נבארו קלע רק אחת מהקו ודיאמנטידיס, מי אם לא הוא, צלף שלשה אדירה עם תשע שניות על הבאזר, מה שהשאיר לבארסה כדור אחרון בפיגור נקודה. נבארו שוב פישל וחטף חסימה מלאזמה, שאראס ניסה שלשת באזר והחטיא והיוונים יצאו עם ניצחון ענק והרבה תקווה לקראת החזרה הביתה.

ג'יימס גיסט סיים עם 14 נקודות למנצחים, מיכאל בראמוס קלע 13 ודימיטריס דיאמנטידיס סיפק 10. המארחים קיבלו 20 נקודות מנבארו ועשר מאברינס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully