וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל מקל: "אנחנו רוצים את הביתיות עד הגמר"

במכבי חיפה קיבלו תיאבון אחרי הניצחון על מכבי ראשל"צ. גרינברג: "זו העונה הכי טובה שהייתה לקבוצה בשנים האחרונות"

מכבי חיפה הבטיחה הערב (חמישי) את המקום השני עם סיום העונה הסדירה אחרי ניצחון גדול 90:98 על מכבי ראשון לציון אחרי שרשמה ניצחון שישי ברציפות בזכות יכולת מצוינת של פול סטול, פט קליית'ס ודונטה סמית' שקלעו 19 נקודות כל אחד.

בסיום המשחק אמר המאמן המנצח, בראד גרינברג: "זה העונה הכי טובה שהייתה לנו בשנים האחרונות. צריך לתת לראשון קרדיט, זו קבוצה טובה ותמיד היה לנו קשה מולם. נמאס לנו לשחק מולם כבר, אבל יש עוד מפגש אחד. סטול היה מצוין, אני מאוד מרוצה ממנו".

בראד גרינברג מאמן מכבי חיפה. קובי אליהו
"סטול היה מצוין, אני מאוד מרוצה ממנו". בראד גרינברג/קובי אליהו

פט קליית'ס היה דיפלומטי, ואמר: "כולם שיחקו טוב, דונטה ופול סטול התעלו, הספסל תרם את שלו ונחמד לסיים ככה את הסיבוב. לקראת הסיום העלנו הילוך. אנחנו לא חושבים על האליפות, רק על המשחק הבא".

גל מקל סיים את המשחק עם 11 נקודות, ואמר: "יש לנו המון כלים, אנחנו קבוצה. אנחנו רוצים לסיים במקום השני, יהיו חמישה משחקים קשים, אבל זה ריאלי, אנחנו במרחק משחק מאילת. אנחנו רוצים את הביתיות עד לגמר, אם נגיע אליו. התאמנו טוב בשביתה, האנדרנלין היה חסר, אבל לא הייתה חלודה".

המאמן המפסיד רוני בוסני סיכם: "כל משחק שמסתיים בהפרש חד ספרתי יכול ללכת לכאן או לכאן. חיפה טובה, יש להם מאסה ובזה הם ניצחו אותנו. ריבאונד ההתקפה הכריע את המשחק. בשתי המחציות חיפה קלעה טוב, אנחנו עשינו את זה במחצית השנייה, ההתקפות היו מהירות. אנחנו לא משחקים כדי להעביר את השעון ומזה מגיע הסקור הגבוה. עוד עצירה פה ושם משנה את המשחק".

מאמן הפועל גלבוע/גליל ליאור ליובין. קובי אליהו
"כל משחק הוא קריטי עבורנו". ליאור ליובין/קובי אליהו

במקביל הפועל גלבוע/גליל עליון רשמה ניצחון חשוב בקרב התחתית על אליצור אשקלון המסובכת 74:87. קני הייז וג'מאר סמית' הצעידו את המנצחים עם 15 נקודות כל אחד כאשר הקבוצה הצפונית שיפרה את סיכוייה להגיע מהבית התחתון לרבע גמר הפלייאוף.

ליאור ליובין, מאמן גלבוע/גליל, אמר בסיום: "אנחנו מכוונים למקום 7-8 שמוביל לפלייאוף. היה קשה לכולם אחרי תקופה בלי משחק וראו את זה ברבע הראשון. היה לנו הרבה מה להפסיד והיינו לא בקצב בהתחלה, אבל השתפרנו. לפני הליגה הבלקנית יש לנו עוד משחק במוצאי יום העצמאות בארץ. כל משחק הוא קריטי עבורנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully