וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: מכבי תל אביב גברה 20:25 על בני הרצליה

אחרי פגרת הנבחרת, המחזור ה-21 יצא לדרך עם ניצחון שלישי ברציפות של הצהובים, שנצמדו להפועל ראשל"צ במקום השני

המחזור ה-21 בליגת העל בכדוריד נפתח הערב (חמישי) עם ניצחון חוץ של מכבי תל אביב על בני הרצליה 20:25 (10:11) בקרב צמרת. עבור הצהובים, היה זה ניצחון שלישי ברציפות והם השתוו להפועל ראשון לציון עם 34 נקודות במקום השני. הרצליה תסיים כנראה את הליגה הסדירה במקום הרביעי, אבל היא כבר עם הפסד שלישי ברציפות.

במחצית הראשונה המקומיים עוד הוליכו בארבעה שערי הפרש, אבל אל ההפסקה הצהובים ירדו ביתרון 10:11. במחצית השנייה מכבי ברחה ל-13:17 (דקה 40). הרצליה צימקה ל-20:18 כעבור עשר דקות, אבל עומר דבדה העלה את האורחים ל-19:25 שלוש דקות לסיום וביסס את הניצחון.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ראשיץ' ומכבי נאבקים על המקום השני/מערכת וואלה!, צילום מסך

מאמן מכבי תל אביב, אבי רש, אמר בסיום: "לא נכנסו טוב למשחק, אבל בהמשך שיחקנו נכון. אנחנו רוצים להשלים את המשימה שהצבנו לעצמנו, שני ניצחונות כדי לקבל את המקום השני בתום הליגה הסדירה ומשם להמשיך הלאה בפליאוף".

מאמן הרצליה, בני אינגל, סיכם: "בני הרצליה לא הייתה טובה היום. יש לנו מטרה והיא לנצח את קרית אונו ולהתכונן לפליאוף מול קרית מוצקין".

ליגת ווינר חזרה כאמור מפגרת הנבחרת ומחר שלושה משחקים ייפתחו ב-16:30: האלופה ומחזיקת הגביע מכבי ראשון לציון תתארח בקרית מוצקין, עירוני רחובות תארח את ארזים רמת גן ואילו רמת השרון מול סביון. ב-17:00, קרב הישרדות בין נס ציונה להפועל קרית אונו ומשחק מסקרן בין הפועל ראשון לציון לאס"א תל אביב.

כדוריד בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully