וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשים: מכבי אשדוד השוותה את גמר הפלייאוף

האלופה הצליחה להחזיר את הביתיות אחרי 62:76 בחוץ על אליצור רמלה והסדרה ב-1:1. דניאל אדאמס בלטה עם 24 נק'

המשחק הראשון בגמר הפלייאוף לנשים לעונת 2012/13 הסתיים בהפתעה גדולה, כאשר האלופה המכהנת ומחזיקת הגביע מכבי אשדוד הפסידה לראשונה העונה ועוד בביתה, לאליצור רמלה. הערב (חמישי), העניינים כבר חזרו לשגרה, כאשר אשדוד הגיעה לאולם הקשה ברמלה, אך שלטה לחלוטין ויצאה עם ניצחון גדול 62:76. הסדרה חזרה לשוויון, 1:1 ויתרון הביתיות, עליו עמלו השחקניות מאשדוד כל כך קשה, חזר אליהן. דניאל אדאמס הצטיינה עם 24 נקודות אצל האלופה, שחולמת על דאבל.

שחקנית מכבי אשדוד, דניאל אדאמס. ברני ארדוב
פתיחה מצוינת, אבל היחלשות בהמשך. אדאמס/ברני ארדוב

מהלך המשחק

דניאל אדאמס האורחת הייתה בלתי עצירה ברגעי הפתיחה ושבע נקודות שלה, יחד עם שלשה של נעמי קולודני, העלו את אשדוד ל-6:12 אחרי חמש דקות. שילדס נכנסה לעניינים והאלופה שמרה על היתרון המבטיח שלה. המארחות נראו אבודות לחלוטין, אשדוד הייתה חדה והרבע הסתיים ב-12:26.

אשדוד המשיכה לברוח גם בפתיחת הרבע הבא והלוח כבר הראה 15:32, לפני שלויצקי צימקה עם חמש רצופות. הקאמבק הנהדר נמשך, כאשר אשדוד פשוט חסרת אונים ואילו רמלה משלימה ריצת 0:15 גדולה בזכות בריטני ג'ונסון. עד למחצית הפער הקטן של אשדוד נשמר והיא ירדה לחדרי ההלבשה ב-33:36.

באמצע הרבע השלישי, הישראליות של אשדוד התעוררו ושלשות רצופות של דורי וצעירי פתחו פער מחודש של שבע נקודות, 40:47. רמלה לא נבהלה ומיד חזרה למשחק. הרבע הסתיים צמוד, 49:54 לאשדוד.

אדאמס המשיכה לקלוע ללא הרף ועלתה ל-20 נקודות, כששארדיי יוסטון מוסיפה מתפרצת יפה. האורחות לא שמטו את היתרון לרגע, אולם מנגד אפשטיין לא אפשרה להן לברוח והפער נותר קטן ונע בין חמש לתשע נקודות. ארבע דקות לסיום, זה 57:64 לאשדוד. האלופה הראתה את האופי שהביא אותה עד הלום ושמרה על היתרון גם במאני טיים, מבלי להתבלבל ולו לרגע. זה נגמר ב-62:76 מוחץ לאשדוד, שחוזרת ל-1:1 בסדרה.

בלטו באשדוד: אדאמס 24, שילדס 15, יוסטון 12, קולודני 11.

בלטו ברמלה: לויצקי 13, ג'ונסון 12, אפשטיין 11, ג'יימס 10.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully