וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: 0:1 למכבי פתח תקוה על נצרת עילית

המלאבסים קרובים מאוד לחזרה לליגת העל. שריקי הכריע (57). רעננה ניצחה 1:2 את מכבי הרצליה. בני לוד-הפועל ירושלים 2:1

אחרי שפוצלה לפלייאוף עליון ותחתון, הליגה הלאומית נכנסת לשלבי ההכרעה שלה עם המחזור השני של משחקי הפלייאוף, שנערך היום (שישי). במשחק המרכזי, מכבי פתח תקוה עשתה עוד צעד לליגת העל עם 0:1 במשחק העונה על נצרת עילית סגניתה. מנחם קורצקי השיג ניצחון שני רצוף עם הפועל רעננה, 1:2 בחוץ על מכבי הרצליה והקבוצה שלו קרובה למקום השני. אשקלון מעל הקו האדום בזכות 0:1 דרמטי על נס ציונה.

עידן שריקי שחקן מכבי פתח תקוה. ברני ארדוב
העלייה מעבר לפינה. שריקי/ברני ארדוב

מכבי פתח תקוה - הפועל נצרת עילית 0:1

אפשר כבר להגיד את זה בלב שלם: מכבי פתח תקוה תעלה העונה לליגת העל. אחרי ניצחון במשחק העונה מול השנייה מנצרת עילית, שום דבר כבר לא יעצור כנראה את המלאבסים מחזרה מהירה לליגה הבכירה. האורחים היו הרבה יותר טובים במרבית שלבי המשחק, אבל לפתח תקוה יש חוד קטלני והמחליף אוסקר גררו רק נכנס ומיד בישל לעידן שריקי את שער הניצחון (57). פתח תקוה ביתרון עשר על פני השלישית מרעננה, כשנותרו חמישה מחזורים בלבד.

דקה 60: בסיט היה חייב להשוות, אך לבדו מתוך הרחבההוא לא הצליח למצוא את המסגרת.

דקה 57: גול! נגד מהלך המשחק, גררו שנכנס מחליף לפני שתי דקות, דהר באגף ומצא בכדור רוחב את שריקי, שלא התקשה לכבוש מקרוב. 0:1 לפתח תקוה.

דקה 47: בסיט בחן את אברבנל עם בעיטה טובה בפתיחת המחצית השנייה, שוער המארחת לא התבלבל והדף.

דקה 25: הדקות הראשונות היו שייכות לאורחים, ששלטו כמעט לחלוטין במרכז השדה, אך מיעטו להגיע להזדמנויות ממשיות.

מכבי הרצליה - הפועל רעננה 2:1

חילוף המאמנים ברעננה ממשיך לעשות את שלו ומנחם קורצקי, שבא על חשבונו של תומר קשטן, החזיר אותם למאבק על העלייה. ההפסד של נצרת עילית, לצד הניצחון של רעננה, שהושג מצמד שערים של קובי חסן (31, 71), קירב את הקבוצה מהשרון מרחק שתי נקודות בלבד מהמקום המוביל לליגת העל. הרצליה, עם שתי נקודות בחמישה משחקים, ממשיכה ליפול בישורת האחרונה.

שחקן הפועל רעננה, קובי חסן. ברני ארדוב
רעננה חזק בתמונה. קובי חסן/ברני ארדוב

הפועל ראשון לציון - הפועל פתח תקוה 0:1

המארחת מעיר היין עם הראש בחצי גמר הגביע באמצע השבוע, אבל גם זה לא הפריע לה לגבור על פתח תקוה המרוסקת של אלון מזרחי, שאחרי השלישייה שספגה מהפועל ירושלים בשבוע שעבר, ממשיכה לפשל בגדול. את השער היחיד במשחק כבש מור שקד בדקה ה-80 וראשון מגיעה מחויכת ובראש שקט למפגש הגדול שלה מול הפועל רמת גן.

הפועל אשקלון - סקציה נס ציונה 0:1

איזו דרמה הולכת בתחתית. אשקלון, שהתחילה את העונה מפוררת לחלוטין וחטפה 3:0 מאום אל פאחם בשבוע שעבר, חוזרת לעניינים בזכות שער בדקה ה-90 מול היריבה מהשפלה, ששומרת על רצף אימים של 13 משחקים ללא ניצחון. נס ציונה בסכנת ירידה בעוד אשקלון מעל לקו האדום לאחר השער הדרמטי שסיפק גילי בלומשטיין.

בית"ר תל אביב - הכח עמידר רמת גן 1:2

הסגולים עדיין לא נשארו סופית בליגה, אבל הם לא הצליחו לצבור נקודה מול הקבוצה מתל אביב, שנמנעה מנפילה אל מתחת לקו האדום ושלחה לשם לפחות זמנית את אחי נצרת. משה בן לולו העלה את האורחים ליתרון זמני (20), אבל אלון סולטן (26) ואיציק אבושדיד (74) קבעו מהפך.

מכבי יבנה - מכבי אום אל פאחם 2:3

בליץ קטלני בפתיחה הבטיח למכבי יבנה כמעט בודאות עוד עונה בלאומית וביסס אותה עם 42 נקודות במקום התשיעי על חשבון המפסידה. כבר אחרי דקה אורן ניסים הציב את תימור אביטן מול שוער וזה כבש. בדקה החמישית אביטן סידר לאוראל אדרי לגלגל לשער החשוף ובדקה ה-14 מאור פרץ הגביה לראש של אורן ניסים, שנגח מקרוב את השלישי. יבנה המשיכה לתקוף והחמיצה, גיא סאלם רשם הצלה אחת וירטואוזית ואז המשחק נרגע עד הדקה ה-75. גולן חרמון מיבנה הורחק בצהוב שני וקבוצתו לשעבר צימקה בחלוף ארבע דקות, כשאחמד אבו נהיה נעצר פעמיים אצל סאלם וכבש בניסיון השלישי. אימאן חרבט נגח מקרוב וצימק ל-3:2 בתוספת הזמן.

עידן טל שחקן הפועל ירושלים. מגד גוזני
זוכרים אותו? הוא עדיין כובש. עידן טל/מגד גוזני

בני לוד - הפועל ירושלים 2:1

אחרי הניצחון המרשים על הפועל פתח תקוה במחזור הקודם, השיגה הקבוצה של סלמן עמאר ניצחון שני ברציפות, שוב בחוץ על הלודאים. דווקא המארחים עלו ליתרון ראשון משער של יחיא עיסא בדקה ה-58, אבל עדן נחמני השווה כעבור דקה בלבד. מי שכבש את שער הניצחון בדקה ה-72 היה לא אחר מאשר עידן טל הוותיק.

הירושלמים העלו את מאזנם ל-51 נקודות ורחוקים כעת כשש נקודות מהמקום השני שממנו עולים לליגת העל ובו נמצאת כעת נצרת עילית. בני לוד השמינית סיימה כבר מזמן עניין בליגה ובמאזנה 39 נקודות בלבד.

הפועל כפר סבא - מכבי אחי נצרת 2:0

למרות הפחתת הנקודות ממאזנה וההליכה לפירוק, הפועל כפר סבא משחקת עד הסוף ומאמינה בכוחה להישאר בליגה אבל ספגה מכה קשה מאוד עם הפסד ביתי שכנראה סוגר את הגולל על סיכוייה לשרוד בליגה.

אלן מסודי כבש את השער הראשון לאורחים בדקה ה-37. כפר סבא לחצה כדי להשוות, אבל ספגה בדקה ה-62 משער עצמי של אבי סופר. שי דוד החטיא פנדל בדקה ה-90. זה היה ניצחון קריטי לנצרת, שמסובכת גם היא בתחתית והצליחה לברוח אל מעל הקו האדום עד למקום ה-12. המארחים נותרו במקום האחרון עם 27 נקודות, רחוקה שבע נקודות מחוף מבטחים כשנותרו 15 נקודות בלבד בקופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully