וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריק בנאדו: "אני אף פעם לא מסתפק במקום השני"

11.4.2013 / 11:48

מכבי חיפה מתכוננת להפועל ת"א, אריק בנאדו: "חשוב לשחק טוב לפני הגביע". אנדלובו וידין בספק, משומר ובוקולי ייעדרו

מכבי חיפה

צילום הוידאו: באדיבות מכבי חיפה TV

מכבי חיפה תפגוש בשבת את הפועל תל אביב (15:30) במסגרת ליגת העל, אבל במועדון כבר רומזים שמאבק האליפות סגור, ומוטב להתרכז בחצי גמר הגביע מול קרית שמונה.

החלוץ דינו אנדלובו נטש את האימון לאחר שהתלונן על כאבים באזור הכתף והוא מצטרף לאביחי ידין שהתאמן, אבל סובל מפציעה בברך ונמצא בספק למשחק. הבלם אנדריי פילאבסקי ערך אימון בצדי המגרש ולא אמור להיות בסגל. אייל משומר וטאלב טואטחה פצועים וגם הם יחסרו לבנאדו. גוסטבו בוקולי המוצהב לא הגיע לאימון היום בשל עניינים אישיים.

"השעה לא רגילה, אבל זה משחק חשוב מבחינתנו", הודה היום (חמישי) המאמן אריק בנאדו במסיבת העיתונאים הרשמית, "אנחנו רוצים להמשיך במומנטום בליגה, וחשוב לשחק טוב לפני חצי הגמר. משומר ככל הנראה לא יהיה כשיר לחצי הגמר, אביחי ידין סובל מבעיה בברך ועדיין לא ברור אם ישחק בשבת".

אריק בנאדו מאמן מכבי חיפה. קובי אליהו
"הסיכוי פחת". בנאדו/קובי אליהו

בנאדו נשאל אם במכבי חיפה ויתרו על האליפות, לאור הפער ממכבי תל אביב, והמאמן ממשיך בקו: "כל עוד יש סיכוי אנחנו נאמין. הסיכוי פחת. יש פחות נקודות בקופה. גם אנחנו וגם מכבי לא מעדנו. ניסינו לנצח אותם ולא הצלחנו, זה יכול היה לשנות את המומנטום, אבל בכל מקרה, נרצה לנצח בכל משחק.

"אני לא מסתפק במקום שני. אם נזכה בגביע, זה יהיה יפה. המועדון לא זכה הרבה שנים בגביע. אני תמיד רוצה להיות במקום הראשון. אם זה יקרה השנה, זה יהיה סנסציוני. ואם לא, ננסה בשנה הבאה".

בנאדו שנשאל על התוכניות לעונה הבאה: "זה לא הזמן להתעסק בזה. גם אם אני מתעסק בזה, אז זה בראש שלי. כרגע הכל ספקולציות, לנו יש את המשימות שלנו ובזה אנחנו רוצים להתרכז". ולגבי עתידו באופן אישי אמר: "לא מתעסק בזה. יש את יענקל'ה, הוא הבוס, ואכבד כל החלטה שהוא יקבל".

השוער בויאן שאראנוב נשאל לגבי אפשרות שניר דוידוביץ' יפרוש: "אהיה עצוב אם זה יקרה, למדתי הרבה כשהתאמנתי לצדו. בחיי כדורגלן צריך להיות חזק, גם בתקופה לא טובה. כשנסיים את העונה, נדבר על המעמד שלי". לגבי המטרות של מכבי חיפה העונה אמר השוער: "כרגע אנחנו חושבים רק על המשחק הבא מול הפועל תל אביב. כולם מתרכזים רק בהפועל ונמשיך לתת את כולנו על המגרש".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully