וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אם פיליאבסקי יעזוב, חיפה תחתים קשר וחלוץ זרים

10.4.2013 / 10:59

במועדון עובדים על החתמת קשר זר בכיר כתחליף לגולסה. נציגי תורג'מן ידונו עם בנאדו לגבי עתידו. אזלו הכרטיסים לחצי הגמר

one

מכבי חיפה עדיין לא הרימה ידיים בכל הנוגע להשגת תארים בעונה הנוכחית, אבל מאחורי הקלעים נמשכות ההכנות לעונה הבאה. במועדון החלו בימים האחרונים לחפש קשר אחורי זר שיחליף את אייל גולסה בעונה הבאה. נציג מטעם המועדון, כנראה אלון חרזי, אמור לטוס בקרוב למספר יעדים על מנת לאתר שחקנים כאלו. במועדון ביקשו גם מסוכן השחקנים פיני זהבי לאתר חלוץ זר, וזאת מתוך הערכה ששני זרים יעזבו, דניאל הייבר ואנדריי פיליאבסקי אותו מייעדים למכירה בחו"ל.

במקרה שהדבר אכן ייצא לפועל, ייתכן שחיפה לא תתחזק בשחקן ישראלי בעמדות הללו, אלא בעמדות אחרות. אם פיליאבסקי יעזוב, גל כהן עשוי להגיע. כזכור, דיסק של הבלם כבר הועבר לארבע קבוצות באוקראינה וייתכן כי בקרוב יחלו התפתחויות בנושא. במועדון אמרו אתמול (שלישי) כי האופציה להחתים מגן ימני בכיר קיימת, אך נמצאת בסדר עדיפויות נמוך בהשוואה לעמדות אחרות, כמו מגן שמאלי, קשר וחלוץ.

אנדריי פיליאבסקי, מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
חיפה תנסה למכור אותו. פיליאבסקי/אדריאן הרבשטיין

כפי שפורסם בסוף השבוע בוואלה! ספורט, החלוץ אלון תורג'מן נחוש לעזוב את מכבי חיפה בתום העונה. הסיבה לכך היא חזרת עידן ורד, שיתופקד בעונה הבאה בצד שמאל של הקישור יחד עם חן עזרא וכנראה שגם מוחמד כליבאת, אותו בנאדו רוצה להחזיר מהשאלה. תורג'מן, שמיוצג על ידי גלעד קצב, מקווה לצאת לאירופה בעונה הבאה, אך לא פוסל אפשרות להמשיך ולשחק בישראל.

החלוץ ישוחח בתום העונה עם אריק בנאדו לפני שיוחלט על עתידו. לגבי שלומי אזולאי, החלוץ אמור להמשיך בשלב זה אך בהנחה שאלישע לוי ימשיך בהפועל באר שבע הוא יבקש להעבירו בהשאלה למועדון מהדרום. לא ברור האם חיפה תסכים למהלך כזה, שתלוי בהחלטה של בנאדו.

חיפה בונה בעונה הבאה על שלושה שחקני מחלקת הנוער – החלוץ שובל גוזלן, הקשר ג'אבר עטאא והקשר אסמעיל ריאן. גוזלן אמור להיכנס לרוטציה של בנאדו בעונה הבאה ואם יוכיח את עצמו יהפוך בעוד שנתיים לשחקן שייאבק על חולצת ההרכב.

בתוך כך, אזלו כל הכרטיסים שניתנו למכבי חיפה לחצי הגמר מול עירוני קרית שמונה. ראשי המועדון יבקשו מההתאחדות לפתוח לאוהדי חיפה יציעים נוספים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully