וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וידאו של פיליאבסקי הועבר לקבוצות באוקראינה

9.4.2013 / 11:38

וורסקלה פולטבה וקבוצות נוספות הביעו עניין בבלם מכבי חיפה. צוצאליץ' חזר. הקבוצה מחפשת מגן ימני: גבאי ודסה מועמדים

one

מכבי חיפה שוקלת להחתים מגן ימני בכיר נוסף בעונה הבאה. ההחלטה הסופית תתקבל בקרוב, אבל הנטיה לצרף מגן נוסף נובעת מההחלטה להיפרד מעודד אלקיים. בשיחות פנימיות עלו שמותיהם של אלעד גבאי מעירוני קרית שמונה ואלי דסה מבית"ר ירושלים. בסגל של חיפה נכללים אייל משומר ואוראל דגני, אם כי האחרון יכול לשחק גם כבלם.

עדיין בהגנה: קבוצת וורסקלה פולטבה מתחתית הליגה האוקראינית הביעה בימים האחרונים עניין בבלם אנדריי פיליאבסקי, שקלטות שלו הועברו גם לקבוצות גדולות יותר: דנייפרופטרובסק, מטאליסט חרקוב ושחטאר דונייצק. בהמשך אמורה לעבור קלטת גם לסקאוט של דינמו קייב. כפי שכבר פורסם, גל כהן נמצא חזק על הכוונת של המועדון וייתכן שיגיע אם האוקראיני יעזוב. חיפה מוכנה לשחרר את פיליאבסקי תמורת שני מיליון יורו. האחרון סובל מכאבים במפשעה וינסה להתאמן היום.

אנדריי פיליאבסקי, מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
הירוקים ידרשו כשני מיליון יורו. פיליאבסקי/אדריאן הרבשטיין

המגן טאלב טואטחה אמור לחזור לקראת סיום העונה ואם יחלים הוא יחזור להרכב על חשבונו של שמואל שיימן, שיחליף אותו. בחיפה רוצים להחזיר את המגן לפעילות לקראת היורו, בו הוא אמור לקבל את חולצת ההרכב אצל גיא לוזון. אייל גולסה יזכה למעקב של סקאוטים ובחיפה טוענים כי כל המעקבים שיתנהלו עד היורו אינם רלוונטים, משום שאין כוונה למכור את השניים לפני שיתחילו המשחקים.

עד לפני מספר שבועות בחיפה ציפו מחן עזרא להגדיל את המספרים שלו העונה ונראה כי המחזורים האחרונים הוכיחו שהקשר בהחלט עומד בציפיות. עזרא רשם העונה שבעה שערים ותשעה בישולים בליגה ואם ימשיך להגדיל את המספרים בעונה הבאה ייתכן שיימכר בעוד שנתיים. עזרא כבר נמצא במעקב של קבוצות באירופה, אבל בגלל השחרור צפוי של גולסה חיפה לא מתכננת לשחררו. שחקן נוסף שמרשים מאוד בשני המחזורים האחרונים הוא לירוי צעירי. "עד עכשיו היה קשה לו להוכיח מה הוא שווה, אבל ברגע שהוא קיבל הזדמנות לשחק הוא ניצל אותה", אמרו במועדון על הקשר. חיפה אמורה להחליט בקרוב סופית אם לממש את האופציה על הקשר. הדבר תלוי בין היתר במכירת גולסה, המדיניות לגבי ג'אבר עטאא ושחרורו של תמיר כהן, שמחזיק בחוזה לעוד שנתיים.

אייל משומר יעבור ביום שישי בדיקה נוספת ואז יוחלט האם הוא יוכל ליטול חלק בחצי הגמר נגד עירוני קרית שמונה. ההערכה היא שהמגן לא יזדקק לניתוח ויטופל באמצעים רפואיים אלטרנטיביים.

הקבוצה ערכה היום משחק אימון מול קבוצת הנוער, שהסתיים בתיקו 1:1. שובל גוזלן, שאמור לעלות בעונה הבאה לקבוצה הבוגרת, העלה את קבוצת הנוער ליתרון. דינו אנדלובו השווה לקבוצת הבוגרים. אריק בנאדו יכול להתעודד משיתופו של אדין צוצאליץ', שפתח בהרכב וחוזר לכושר משחק. אנדריי פיליאבסקי לא שותף במשחק והוא עדיין בספק להפועל תל אביב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
אדין צוצאליץ' שחקן מכבי חיפה. קובי אליהו
חוזר לכשירות. צוצאליץ'/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully