וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"גאידמק חייב להבין שהמועדון חייב שינוי אחרת ייעלם"

11.4.2013 / 8:59

עמותת אוהדי בית"ר מסרבת לוותר על האפשרות להביא רוכש ותומכת בטביב. מקורב לגאיידמק: "הם יגרמו נזק אדיר למועדון"

המתיחות בין ארקדי גאידמק לעמותת האוהדים של בית"ר ירושלים גוברת. לאחר שאנשיו של גאידמק הבהירו לעמותה באופן חד משמעי, כי מבלי שיוותרו על הסעיף המקנה להם להביא רוכש עד ה-31 לאוגוסט גאידמק לא ישקיע כספים בקבוצה, בעמותת האוהדים לא רק שמסרבים לכך אלא נוקטים באופן ברור צד שאומר כי המתווה אותו הציע ראש העיר ירושלים, ניר ברקת, חייב לצאת לפועל על פיו ניהול הקבוצה יעבור לידיים של טביב.

אוהדי בית"ר ירושלים מפגינים מחוץ לבית ארקדי גאידמק בהרצליה. מגד גוזני
רוצים לממש את המתווה שמעביר את הקבוצה לידי טביב. הפגנה מול ביתו של גאידמק/מגד גוזני

גורם בעמותה אמר הבוקר (חמישי): "אמנם ראש העיר הציע ניהול משותף, אך בפועל טביב יהיה הבעלים ולמעשה כל מה שהוא רוצה זה שארקדי וברקת יסגרו חלק מההתחייבויות שנוצרו. הוא אפילו לא דורש 2 מיליון דולר, גם אם ארקדי יעביר 5-6 מיליון שקלים אפשר יהיה להסתדר. ארקדי חייב לקחת אחריות על כל הפעולה עם הצ'צ'נים שנעשתה בחיפזון, באמצע העונה ובטיימינג גרוע, וחירבה עונה שהייתה אמורה להסתיים בפלוס של 2 מיליון שקלים לפחות. נוצר אנטיגוניזם אדיר כלפי גאידמק שמחייב דרך אחרת. הקהל מצביע ברגליים ונעלם מטדי ואם ארקדי לא יבין זאת המועדון ייעלם ויהפוך להיסטוריה".

נציגיו של גאידמק אמרו על הדברים כי "מדובר בדמגוגיה זולה. עמותת האוהדים גייסה בקושי 2 מיליון שקל שלא מספיקים לניהול הקבוצה בשום סיטואציה. גאידמק מדבר על הזרמת סכומים שיאפשרו לקבוצה להמשיך ולהתקיים בכבוד ומן הראוי שיוותרו על הסעיף הזה אחרת הם יגרמו נזק אדיר לבית"ר ירושלים. מעבר לכך, האוהדים לא צריכים להתערב במו"מ בין הבעלים לרוכש אחר, ויתרה מכך, החוצפה שלהם לקחת צד עוברת כל גבול. אנחנו מקווים שיתעשתו כמה שיותר מהר ויבינו מה נכון לבית"ר ירושלים".

ארקדי גאידמק הבעלים של בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
"האוהדים לא צריכים להתערב במו"מ בין הבעלים לרוכש אחר". גאידמק/ברני ארדוב

במהלך כל הערב אתמול נשלחו לעמותת האוהדים מאות הודעות מצד מטה המחאה של האוהדים בבקשה לא לוותר על הסעיף, וכמו כן נשלחו מאות הודעות תמיכה לאלי טביב, שאף הודה לחלק מהם ואמר כי יעשה הכל מצידו כדי להיות הבעלים של בית"ר. הערב צפויים מאות אוהדים להפגין מול ביתו של גאיידמק בהרצליה בפעם השנייה ונראה שהסאגה הזאת רחוקה מסיום וקשה לראות איך המועדון מתאושש ומתמודד עם הסיטואציה הזאת.

היום תערוך הקבוצה אימון לקראת המשחק נגד הפועל באר שבע בשבת. דריו פרננדס ייעדר בשל כרטיסים צהובים כאשר גם הסיכויים שאופיר קריאף יפתח במקומו נמוכים. קריאף הסובל ממתיחה חזקה עבר אתמול בדיקה במסגרת הנבחרת הצעירה שם הורו לו על מנוחה מוחלטת של שבוע עד עשרה ימים אך ייתכן שבבית"ר יבקשו ממנו לעלות ולשחק עם זריקה. במידה ולא יפתח, ברק משה צפוי לפתוח לצידו של קובי מויאל בקישור האחורי.

אלי טביב בעלי הפועל תל אביב. ברני ארדוב
הודה לתומכים ואמר שיעשה הכול כדי להיות הבעלים של בית"ר. טביב/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully