וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדלשטיין: "תמריץ לצעירים? שקבוצות ישחקו באירופה"

10.4.2013 / 21:36

מאמן הפועל תל אביב סיפק את הפתרון שלו לשביתה, רגע אחרי הניצחון על אשדוד. חג'ג': "הם ניצחו אותנו בגישה, לא בכדורסל"

אז איך זה מרגיש לחזור לשחק? ליגת העל חזרה הערב (רביעי) לפעילות לאחר שביתת השחקנים שהשביתה את הליגה למשך שלושה שבועות וחצי, והמחזור החותם את העונה הסדירה נפתח עם שלושה משחקים.

הפועל אילת הזיעה בדרך לניצחון 79:84 על הפועל ירושלים, שספגה הפסד חמישי ברציפות. בבית מכבי בראשון לציון הפועל תל אביב גברה על מכבי אשדוד 88:92, לאחר שכמעט שמטה יתרון גדול במחצית השנייה, ואילו הפועל חולון הפתיעה את ברק נתניה והנחילה לה הפסד 67:58.

בר טימור שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
אם הוא היה משחק פעמיים בשבוע, הוא היה משתפר? בר טימור/ברני ארדוב

הפועל תל אביב סגרה את העונה עם טעם טוב, למרות שלא הייתה רחוקה ממפגן לוזריות מדאיג לאחר ששמטה יתרון גדול וכמעט הפסידה לאשדוד, אך זו הרבתה להחטיא מהקו בסיום.

מאמן הפועל תל אביב ארז אדלשטיין ניסה להסביר את הירידה ביכולת לקראת הסיום: "זו פעם שנייה שזה קורה לנו העונה. צריך לדעת לשחק כשאתה מוביל, לקחנו זריקות לא טובות וירדנו לא טוב להגנה. אני שמח שניצחנו, יש הרגשה של תחילת עונה אחרי 24 ימים של הפסקה".

המאמן התייחס גם לשביתה שהסתיימה: "הסיפור של השביתה הוא סיפור עצוב, קשה להחזיק קבוצה ככה. פה מדברים על תמריץ לשחקנים ישראלים, אבל במקום זה צריך לתת לקבוצות תמריץ לשחק באירופה ואז יהיו משחקים פעמיים בשבוע ואז יוכלו לגדל שחקנים".

אנתוני גודס אמר: "היה לנו הרבה זמן להתאמן וזה עזר לי להתאקלם למערכת וליצור כימיה עם השחקנים האחרים.
עשינו את המשחק יותר קשה בשבילנו".

מאמן מכבי אשדוד עופר ברקוביץ': "לקח לנו הרבה זמן להיכנס למשחק בטח מבחינת אנרגיות והגנה. אחרי שלושה וחצי שבועות של הפסקה זה לא פשוט. לאט לאט נכנס לעניינים ואני מקווה שניקח משהו מהחלק האחרון של המשחק להמשך דרכנו".

דרור חג'ג': "הם ניצחו אותנו בגישה שלהם למשחק, זה לא היה קשור לכדורסל. לא מספיק לשחק 15 דקות בשביל לשחק. צריך לשחק 30 דקות טוב בשביל לנצח. הזרים לא רק שלא הבינו מה קרה בשביתה, העונה התארכה להם העונה וגם השביתה הייתה בשלב של סוף העונה. אין ספק שזה פגע".

יהונתן שולדברנד שחקן הפועל תל אביב מול דיימון סימפסון שחקן מכבי אשדוד. ברני ארדוב
יונתן שולדברנד מול דיימון סימפסון/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully