וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף: קאמבק גדול סידר למטה אשר 0:2 בסדרת הגמר

מחזיקת הגביע מתקרבת לאליפות ראשונה זה עשור, אחרי שחזרה מפיגור 2:0 וניצחה 2:3 בחוץ את מכבי תל אביב

הפועל מטה אשר/עכו מתקרבת לאליפות ראשונה אחרי עשור. מחזיקת הגביע רשמה הערב (רביעי) קאמבק נהדר בהדר יוסף וניצחה את מכבי תל אביב 2:3 (25:21, 25:20, 20:25, 23:25, 12:15) אחרי שפיגרה 2:0 במערכות. מטה אשר עלתה בזכות ניצחון החוץ ל-0:2 בסדרת הגמר של ליגת העל בכדורעף, וניצחון באולם הביתי בנעמן ביום חמישי הבא יבטיח לה אליפות אליפות עשירית בתולדותיה ודאבל מרשים.

שחקני מטה אשר כדורעף חוגגים. אדריאן הרבשטיין
הדאבל קרוב מתמיד. שחקני מטה אשר/אדריאן הרבשטיין

פתיחת המשחק לוותה בשערוריה קטנה, כשהקוונים בחרו להחרים את הגמר עקב חוב כספי. בניגוד למשחק הקודם שהיה בשליטה מוחלטת של מחזיקת הגביע, הפעם מכבי תל אביב פתחה בהתלהבות וניצלה את הטעויות של האורחת כדי להוביל. מטה אשר כבר השוותה, אבל סנדרו התעורר בזמן והעניק למכבי תל אביב ניצחון 21:25 במערכה הראשונה. הצהובים המשיכו בתנופה במערכה השנייה, הציגו הגנה קשוחה ועשו זאת עם 20:25.

בנקודה הזאת מטה אשר התעוררה. מחזיקת הגביע נהנתה משיפור ביכולתו של הפולני סבסטיאן פחרז, שיחד עם פרד טישיירה הוביל ל-20:25 והלחיץ את מכבי תל אביב לקראת המערכה הרביעית. פחרז המשיך לנהל את העניינים והצעיד את מטה אשר ליתרון מבטיח. תל אביב צימקה כבר ל-23:22 והשחקנים של נועם כץ החזיקו מעמד ובסיום דרמטי לקחו את המערכה עם 23:25 והשוו ל-2:2.

המומנטום היה כל כולו של מטה אשר, שבמערכה המכרעת עשתה את העבודה. גיא בן גל ופחרז העלו ל-5:7, סנדרו עוד ניסה להחזיק את מכבי תל אביב במשחק, אבל מטה אשר נתנה גז וחגגה עם 12:15 בסיום המערכה החמישית ו-0:2 בסדרת הגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully