וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: ההתאחדות הבלגית ביטלה את הרחקת ארבייטמן

ערעור מונס התקבל והחלוץ שהושעה משני משחקים לא ירצה כל עונש. ליאור רפאלוב שב לאימוני ברוז', אבל בספק לאנדרלכט

מסתבר שכרטיס אדום הוא לא תמיד סוף הסיפור. ההתאחדות הבלגית קיבלה היום (רביעי) את ערעור מונס וביטלה את ההרחקה של החלוץ הישראלי שלומי ארבייטמן. הפרשה החלה במשחק החוץ של מונס מול גנט לפני כשבוע וחצי. בדקה ה-64 נקלע ארבייטמן לעימות עם מגן היריבה ארווין זוקאנוביץ' וספג נגיחה בפניו. אלא שהשופט שלף את הכרטיס האדום לשני השחקנים למרות שארבייטמן לא פגע ביריב.

האירוע צויין בדוח השיפוט ושני השחקנים עמדו ביום שישי בפני ועדת משמעת וספגו עונש הרחקה משני משחקים, כאשר ארבייטמן גם נקנס ב-400 יורו. מונס החליטה להילחם בהחלטה והגישה ערעור, שכאמור התקבל. המשמעות היא שארבייטמן לא ירצה עונש הרחקה והוא יוכל ליטול חלק במשחק הקרוב של קבוצתו בשבת בחוץ מול קורטרייק.

מונס מתמודדת בפלייאוף האמצעי בבלגיה ממנו אפשר להרוויח כרטיס למוקדמות הליגה האירופית. בשלב זה, הקבוצה במקום השני בבית ב' עם שלוש נקודות, אחת פחות מגנט. ארבייטמן פתח בשמונה משחקים מאז שהושאל למונס בינואר וכבש שלושה שערים, מה שמעמיד את מאזנו הכולל העונה על חמישה כיבושים.

נושא חלוץ מונס שלומי ארבייטמן. GettyImages
אדום זה לא סוף הסיפור. ארבייטמן/GettyImages

* ליאור רפאלוב, שהחמיץ את שני המשחקים האחרונים של קלאב ברוז' בגלל פציעה, שב לאימונים עם קבוצתו, אך בבלגיה טוענים כי הוא ייעדר גם מהמשחק החשוב נגד המוליכה אנדרלכט ביום ראשון. רפאלוב צייץ בטוויטר: "הרגשה טובה לחזור להתאמן עם הקבוצה".

* ברק יצחקי סובל מנקע בקרסול והצטווה לנוח 10 ימים. הוא יחמיץ את משחקה הקרוב של אנורתוזיס נגד אפואל ניקוסיה. חמשיה מחזורים לסיום העונה לאפואל יש יתרון שש נקודות על פני אנורתוזיס והמשחק הזה יהווה הזדמנות אחרונה לקבוצה של יצחקי לחזור למאבק האליפות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully